Pasaż Grunwaldzki zawsze był bardzo „lokalny”. Podejmujemy szereg inicjatyw prospołecznych, angażujemy się we wspieranie lokalnych instytucji. W tym trudnym okresie nie mogło być inaczej. Nasz zespół zorganizował prawie 1,5 tysiąca maseczek, które zostały przekazane do szpitala. Zdajemy sobie sprawę, że to jedynie kropla w morzu potrzeb, ale jednocześnie wierzymy, że to właśnie krople tworzą ocean. Działania wspierające podejmuje również szereg naszych najemców, zarówno w formie dostarczania posiłków dla seniorów czy produkcji maseczek ochronnych. Razem możemy więcej. Z pewnością warto pomagać – mówi manager ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego, Natalia Pucicka.
Charakter wielkopowierzchniowych obiektów handlowych ewoluuje, od dawna przejmują one bowiem rolę centrów kultury, rozrywki i angażują się w działania na rzecz lokalnych społeczności.
Działania Pasażu Grunwaldzkiego są częścią szerszej inicjatywy wdrażanej przez centra handlowe EPP, które już przekazały lokalnym szpitalom m.in. 17 tysięcy maseczek zakupionych od jednego z ich najemców, który obecnie nie może prowadzić sprzedaży stacjonarnej.
To akcja wielowymiarowa, wspieramy szpitale oraz osoby starsze, które potrzebują pomocy w pierwszej kolejności. Niezwykle ważna jest teraz uważność na drugiego człowieka i jego potrzeby. Warto rozejrzeć się, czy ktoś nie potrzebuje naszej pomocy. Róbmy dobro! – zachęca do działania Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.
Tragedia w Połtawie. 41 ofiar po rosyjskim ataku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?