3 z 14
Poprzednie
Następne
Oto pomysły na przebudowę mostów Osobowickich. Można je oceniać
Skutki wyboru I wariantu
Pozostanie istniejący podział przestrzeni na mostach.
Utrzymany zostanie obecny poziom przepustowości.
Duża szerokość całkowita jezdni pozwoli na utrzymanie płynności ruchu w sytuacjach awaryjnych.
Nie będzie wydzielonego pasa ruchu dla rowerzystów, rowerzyści będą korzystać z jezdni, zgodnie z zasadami ruchu drogowego.
Nie będzie możliwości ukrycia sieci cieplnej pod chodnikami (będzie widoczna, jak dotychczas).
Ruch kołowy będzie przebiegał pasem ruchu o niedostatecznej szerokości (2,5 m), niedostosowanej do klasy drogi zgodnie z przepisami (powinna wynosić 3 m) i jej znaczenia w układzie komunikacyjnym miasta.
Konieczność uzyskania odstępstwa od szerokości pasów ruchu i wydzielonego torowiska.