Dwa lata trwał związek forBET-u ze Śląskiem Wrocław. Pojawienie się - po 958 dniach - głównego sponsora na koszulkach przyjęto w lipcu 2017 roku we Wrocławiu z dużą ulgą i to nawet biorąc pod uwagę, że kokosów z tej umowy WKS nie miał. Rocznie było to kilkaset tysięcy złotych.
Już w marcu Przegląd Sportowy informował, że forBET nie przedłuży raczej wygasającej umowy. Tak też się stało.
- Możemy poinformować, że umowa nie została przedłużona - powiedział nam w poniedziałek rano rzecznik Śląska Tomasz Szozda. - Piłkarze pojechali na obóz w koszulkach z logo forBET-u, bo w niedzielę umowa obowiązywała. Porozumieliśmy się w tej sprawie z forBET-em i możemy korzystać z tych koszulek podczas treningów na Słowenii, ale drużyna sparingi będzie grała już w strojach bez sponsora - wyjaśnia Szozda.
Przy Oporowskiej trwają poszukiwania nowego głównego sponsora na koszulce. Nie ma pewności, czy te rozmowy zakończą się do startu sezonu, czyli do 19 lipca, ale oczywiście w klubie chcieliby, aby prezentacja nowej koszulki połączona była z prezentacją nowego partnera.
Rozmowy trwają. Z naszych informacji wynika, że najbliżej zakończenia są negocjacje z innym bukmacherem.
Jednym z powodów, dla których forBET nie przedłużył umowy, były nie do końca zadowalające wyniki sportowe Śląska.
W ostatnich miesiącach WKS podjął współpracę z miejskimi spółkami, chociaż na razie jest to współpraca symboliczna. Wiosną piłkarze Śląska w tramwajach MPK rozdawali zaproszenia na swoje mecze. Kilka tygodni temu młodzi zawodnicy Akademii Piłkarskiej Śląska zostali ambasadorami kampanii edukacyjno-informacyjnej #PijKranówkę, którą realizuje wrocławskie MPWiK.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?