Nowy wariant autobusu z Wrocławia to Volvo 9700 w wersji 15-metrowej, mogącej przewieźć do 65 pasażerów. Inne nowości w tym modelu – to opcja drzwi z tyłu, nowe siedzenia oraz większa elastyczność w zakresie rozmieszczenia siedzeń pasażerskich i bagaży.
- Wraz z nowym Volvo 9700 w wersji 15-metrowej, uzupełniamy naszą ofertę autokarów do przewozów długodystansowych w klasie premium o jeszcze jeden produkt, na który jest duży popyt na wielu rynkach. Dzięki większej pojemności transportowej i większej elastyczności, nasi klienci dostają nowe możliwości, by sprostać wymaganiom swoich pasażerów, przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności - mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.
Nowe wrocławskie autobusy mogą zostać połączone z systemem zwanym strefą bezpieczeństwa. Jej operator może zaprogramować maksymalną prędkość autobusu w określonych strefach. Dzięki temu autokar sam zwolni na przykład w pobliżu szkół, szpitali lub w centrach miast. - Volvo jest jedynym producentem oferującym takie rozwiązanie - zachwalają we wrocławskiej fabryce.
Nowe wrocławskie autobusy już zostały laureatami prestiżowych nagród, m.in. Sustainable Bus Award 2019, Red Dot Award 2019, Grand Award Coach 2019 czy Safety Label Coach 2019.
Autokary produkowane są w całości w Polsce - we wrocławskiej fabryce Volvo.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?