Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowość we Wroclavii. Pierwsze w Polsce interaktywne lustro [ZOBACZ]

Adriana Machalica
Testowaliśmy interaktywne lustro w sklepie Nike we Wroclavii
Testowaliśmy interaktywne lustro w sklepie Nike we Wroclavii Janusz WóJtowicz / Polska Press Grupa
Nowość w centrum handlowym Wroclavia. W sklepie Nike można przymierzać ubrania bez wychodzenia z przymierzalni. Zawisło tam pierwsze w Polsce interaktywne lustro.

Podstawową funkcją lustra jest wchodzenie w interakcję z klientami. Skorzystać z niego można na dwa sposoby. Po pierwsze wybrać czy korzystamy z damskich czy z męskich produktów. Następnie wybrać jeden z rekomendowanych produktów i zaznaczyć swój rozmiar. Obsługa sklepu otrzymuje wtedy informację na aplikację w tablecie o wybranym produkcie, jego kolorze oraz rozmiarze i przynosi go do przymierzalni. Oprócz tego cały czas pokazują nam się proponowane ubrania, które możemy dopasować do naszego produktu. W każdym momencie można zrezygnować z wybranego ubrania. Wszystko bez wychodzenia z przymierzalni.

Druga opcja polega na standardowym udaniu się do przymierzalni z wybranym już produktem. Tam można zeskanować kod kreskowy za pomocą umieszczonego na ścianie czytnika. Wtedy na lustrze pojawiają się wszystkie informacje dotyczące zeskanowanego przez nas produktu, np. materiał, cena czy dostępność rozmiarów.

Interaktywne lustro pomaga nie tylko klientom, ale także producentowi. Istnieje duża szansa, że klient zdecyduje się na kupienie większej liczby rzeczy, a także, że przymierzy więcej ubrań i nie zniechęci się ciągłym wychodzeniem z przymierzalni. – Klienci już zgłaszają, że jest to coś ciekawego i nietypowego, ale bardzo potrzebnego. Każdy lubi komfort i wygodę, a nasze lustro to gwarantuje. Wielu klientów frustruje ciągłe wychodzenie i wchodzenie do przymierzalni. Lustro pozwala zaoszczędzić im czas – mówi Gabriela Szymańska, jedna z ekspedientek w sklepie Nike.

Wrocławskie lustro to produkt firmy Abby Glass, która tworzy głównie dla teatrów, kin, siłowni, salonów fryzjerskich, a także sklepów odzieżowych. Firma nawiązała współpracę z Adrenaline.pl – czołowym operatorem Nike i Adidas – w ten oto sposób wrocławscy klienci mogą skorzystać z tej innowacji. Jednym z celów wprowadzenia tej nowinki technologicznej jest odciągnięcie klientów od zakupów internetowych i przywrócenie ich z powrotem do sklepów stacjonarnych.

Statystyki podają, że sprzedaż online ma tendencję wzrostową i w 2016 roku w Polsce wynosiła 3,7 proc., jeśli chodzi o udział w handlu ogółem. Być może takie lustro sprawi, że chętniej będziemy robić zakupy w sklepie zamiast przez internet.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska