Jeszcze kilkanaście lat temu stacje paliw w Polsce były miejscem, w którym można było wyłącznie zatankować samochód.
Dziś, są to często punkty, gdzie można kupić mleko, ser czy świeże pieczywo, kiedy nasz sklep osiedlowy jest nieczynny, a także miejsca odpoczynku przy trasach skupiające podróżnych szukających chwili wytchnienia przed dalszą podróżą.
Na zmianę tendencji postanowiła zareagować sieć Circle K i w drugim kwartale br. uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Do końca kwietnia 2020 roku w 40 stacji tej sieci w Polsce ma działać już w nowej odsłonie.
- Nowa koncepcja stacji Circle K to połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.
Projekt to wspólna propozycja norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pomysłów dostarczonych przez pracowników sieci. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów.
O firmie
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 353 stacji paliw na terenie całej Polski.
Sieć obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe.
Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.
Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 16 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?