Nowe wiaty przystankowe i progi zwalniające [LISTA]

BO
ZDiUM
Udostępnij:
Od końca października trwa montaż nowych wiat przystankowych i progów zwalniających. Wiaty pojawiają się w 7, a progi w 14 lokalizacjach Wrocławia.

Nowe, oszklone wiaty staną przy przystankach:

  1. autobusowym Ojca Beyzyma w stronę centrum,
  2. autobusowym Grabiszyńska (Cmentarz) w stronę centrum,
  3. autobusowych Grochowa w obie strony,
  4. tramwajowym Karwińska w stronę centrum,
  5. autobusowym Partyzantów w stronę Sępolna,
  6. autobusowym Poświętne w stronę centrum,
  7. autobusowych Hermanowska w obie strony.

Koszt budowy wiat to ponad 220 tys. zł.

W mieście pojawiają się również nowe progi zwalniające, które buduje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta:

  1. ul. Wejherowska/Popowicka – 3 szt.;
  2. ul. Świeradowska– 2 szt.;
  3. ul. Kamieńskiego – 2 szt.;
  4. ul. Rumiankowa – 4 szt.;
  5. ul. Żelazna – 1 szt.
  6. ul. Przesmyckiego – 1 szt.;
  7. ul. Wieczysta - 2 szt.;
  8. ul. Przystankowa – 1 szt.;
  9. ul. Śliczna – 1 szt.;
  10. ul. Asfaltowa – 1 szt.;
  11. ul. Jastrzębia – 2 szt.;
  12. ul. Milicka – 6 szt.;
  13. ul. Rakietowa – 1 szt.
  14. ul. Jaksonowicka – 2 szt.

Wideo

Komentarze 56

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
działalności Rafała
g
gość
Jak patrzę na usytuowanie progów zwalniających to muszę przyznać, że ten kto je buduje i ten kto o tym decyduje to muszą mieć dobry szemrany interes. Wybudowanie progów zwalniających na ul. Borowskiej tuż przed wiaduktem i za wiaduktem jest tego najlepszym przykładem. Właśnie tam samochody stoją w niekończącym się korku i jeżeli jakiemuś kierowcy uda się rozwinąć prędkość większą niż 2 km/h to powinien być wpisany do księgi rekordów. Również przeglądając listę ulic na których mają powstać nowe progi zwalniające odnoszę wrażenie, że tak naprawdę to w niedługim czasie pozostaną im tylko autostrady do budowania tych progów. wniosek z tego, że powoli szemrany interes chyli się ku upadkowi.
z
zaskoczony
najlepsze wiaty przystankowe są w Kamiennej Górze,łączą z śmietnikowymi wiatami w jednej zabudowie.spojrzeć powiatowa inf kamienna góra.
z
zaskoczony
najlepsze wiaty przystankowe są w Kamiennej Górze,łączą z śmietnikowymi wiatami w jednej zabudowie.spojrzeć powiatowa inf kamienna góra.
z
zaskoczony
najlepsze wiaty przystankowe są w Kamiennej Górze,łączą z śmietnikowymi wiatami w jednej zabudowie.spojrzeć powiatowa inf kamienna góra.
m
muniek
No to Panowie i Panie trzeba będzie teraz przetestować te nowe Vozille na tych progach zwalniających. A więc wypożyczamy to pseudoekologiczne jeździdełko i z pełną prędkością przez progi zwalniające:-)
G
Gość
Stanowczo domagamy się progów zwalniających i wydzielenia drogi dla rowerów na obwodnicy śródmiejskiej. Blachosmrody pędzą tam jak szalone. A, najlepszym rozwiązaniem byłoby utworzenie na tej drodze traktu dla pieszych i rowerzystów.
t
towidać
Awers! Ty chujem jesteś, bo otrafisz tylko obrażać.
n
na
A4 progi?
Z
Zjedz
snickersa lub rodzynki z roowa, może przestaniesz ...
M
Może
wszędzie progi, lub lepiej drogi rozkopać i po problemie. Najlepiej jeszcze chodniki to i z rowerzystami będzie po problemie.
Wiem że większość "kierowców - idiotów" popi...a za szybko, proponuję więcej nadzoru nad debilami i konsekwencje, a nie progi zwalające na głównych drogach.
;)
Tak jak te na Peronowej. Postawili tam 4, a został juz tylko jeden.
d
dd
Że jeśli na drodze jest ograniczenie do 50 km/h, to ten próg powinien być wykonany w taki sposób, żeby można było przez niego bezpiecznie przejechać z taką właśnie prędkością, a nie tak jak to robią u nas, że stawiają takie urywacze zawieszenia przed którymi trzeba zwolnić niemal do zera.
m
mieszkaniec
Mało kto na Popowickiej jeździ zgodnie z przepisami tj.50km/h.
Należałoby przywrócić dla przypomnienia znaki 50km/h dla tych co nie wiedzą ,że nie jest to autostrada ale droga miejska gdzie jeździmy właśnie tyle.
A jak to nie pomoże to zrobić odcinkowy pomiar i będzie normalnie ,bo dla piratów nie ma innego sposobu a w ostateczności delikatne progi przynajmniej przed przejściami dla pieszych( a jest ich sporo),bo tu jest tragedia.
J
Jacek Kolonko
Czas przejazdu sie wydluzy? Czyli jak nie ma progów to jeździ się szybciej, a nie patrzy na ograniczenia prędkości? No to juz jasne czemu potrzeba aż 8.
Dodaj ogłoszenie