Nowe sklepy we wrocławskiej Renomie

Redakcja
Nowe sklepy we wrocławskiej Renomie
Nowe sklepy we wrocławskiej Renomie
Udostępnij:
W tym roku w domu handlowym Renoma we Wrocławiu pojawią się nowi najemcy. W galerii dotąd można było znaleźć prestiżowe i renomowane marki. W roku 2016 dołączą nowi najemcy - pojawią się m.in. Patrizia Pepe i Pollini.

- Już na przełomie stycznia i lutego pojawi się multibrandowy butik, Viva Fashion, w którym będzie można znaleźć takie marki jak: Airfield, Laurel, Luisa Cerrano, Nice Connection. W tym samym czasie wzbogacimy naszą strefę food court o restaurację Jesz co chcesz. Wiosną dołączą dwa ekskluzywne modowe brandy: Patrizia Pepe i Pollini. Wielu klientów z pewnością ucieszy fakt, że poszerzymy zakres naszych usług o placówkę medyczną grupy Lux Med. Będzie u nas na drugim piętrze w połowie tego roku – wymienia Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma. 

Nowe butiki i Lux Med zajmą łącznie 1300 metrów kw. Prywatna przychodni pomieści szesnaście gabinetów specjalistycznych.

Kinga Czernichowska

 

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

..
a dlaczego artykuł nie naazywa sie "najemcy uciekają z renomy", z trudnem znaleziono nowych?

 

i dlaczego w tym miescie meblowych concept store sie nie uświadcza?
G
Gość
Tak, byłem w Renomie ostatnio i ... juz tam nie będę chodził.

Ta wielka przestrzeń bez ludzi mnie poraziła. To miejsce handlowo umiera !!!

Jakieś bez sensu bardzo drogie towary, które tylko czekają chyba na zupełnych frajerów !!!

Dla mnie Renomę (w obecnym kształcie handlowym) wymazałem z miejsc gdzie chodzę.
J
Janusz M.
Nierozumiem planu biznesowego w otwieraniu kolejnych sklepików drogich marek, gdzie 99,5% ludzi odwiedzających takie galerie może co najwyżej popatrzeć przez szybę, a pracownicy nudzą się niczym przysłowiowy mops. Polskie społeczeństwo to biedne społeczeństwo i dla takich ludzi warto otwierać sklepy z tanią, ale dobrą jakościowo odzieżą. Popatrzmy np. na Francję, gdzie taki model biznesowy przynosi ogromne obroty i zyski. Dziesiątki marek, "dla ludu", które są nie dostępne w polsce mimo kiku DEKAD istnienia :-) Dalej - popatrzmy na sklepy w każdej galerii w kraju. TE SAME marki, TAKIE SAME usługi. Czy to się kiedyś zmieni?
Dodaj ogłoszenie