Nowe przejścia dla pieszych na Kazimierza Wielkiego i Ruskiej we Wrocławiu

Andrzej Zwoliński
Andrzej Zwoliński
Remont na skrzyżowaniu Kazimierza Wielkiego i Ruskiej we Wrocławiu. ZDiUM
Budowa na głównym skrzyżowaniu w mieście dobiega końca. W rejonie skrzyżowania Kazimierza Wielkiego i Ruskiej jest już nowa nawierzchnia i sygnalizacja. Na tej inwestycji skorzystają piesi.

Dobiega końca budowa przejść dla pieszych między peronami przystankowymi na skrzyżowaniu Kazimierza Wielkiego i Ruskiej we Wrocławiu. Prace toczą się jednocześnie w kilku miejscach skrzyżowania z ul. Ruską, bez większych utrudnień dla ruchu.

Jak informuje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta na skrzyżowaniu stanęły nowe sygnalizatory, pojawiły się płytki stop i obniżono krawężniki. Prace, których koszt przekroczył 472 tysiące złotych, powinny się zakończyć jeszcze w tym miesiącu.

Na skrzyżowaniu ulicy Ruskiej, Kazimierza Wielkiego wybudowano przejście dla pieszych pomiędzy peronami przystankowymi oraz skorygowano przejście przez ul. Kazimierza Wielkiego (wlot zachodni). Przejście ma teraz szerokość 2,5 metra. Postawiono także nowe sygnalizatory.

Podwyżki cen. Gdzie największe? W Polsce

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Wskażcie mi metro we Wroclawiu

Wskażcie mi sieć obwodnic.

Wskażcie mi wydajną komunikację miejską.

Nic z tych rzeczy nie ma we Wrocławiu.

Dlatego jest tyle samochodow.

G
Gość
27 października, 13:02, Po co:

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

27 października, 13:13, Gość:

Są wsie gdzie nie ma żadnego przejścia a nawet chodników czy latarni

Za to Wrocław był na 3-cim miejscu w Europie jak zakorkowane miasto bo jest tu 2 razy więcej aut niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze.

Pewnie aut byłoby jeszcze więcej ale cześć ludzi zrezygnowała, bo po co stać w aucie w korku?

Co to za brednie? we Wrocławiu jest 10 razy mniej samochodów niż w Londynie. Piszesz jakieś idiotyzmy synku i nic nie kumasz.

G
Gość
27 października, 16:30, Gość:

Nawet na załączonym planie widać jaki burdel tam zrobili. Teraz wypadków będzie jeszcze więcej.

Jak ty tam pojedziesz i pogubisz się w tym prostym układzie. Jest prosty dla inteligentnych ludzi.

G
Gość
27 października, 13:29, Lotnicza itd:

Cudzoziemcy się dziwią jak widzą co 100-200m przejścia dla pieszych !!

Ty jesteś tym cudzoziemcem? Może z kraju szczęśliwych ludzi, gdzie takich przejść w ogóle nie ma, bo nie są potrzebne!

G
Gość
27 października, 13:02, Po co:

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

27 października, 13:14, Gość:

Jak na wsi, za każdą chałupą syf i kupa. A przed, wersal im się marzy

Widzisz swoje podwórko! Szkoda, że sam srasz na nie.

G
Gość
27 października, 13:02, Po co:

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

I bardzo dobrze!!!

G
Gość

Nawet na załączonym planie widać jaki burdel tam zrobili. Teraz wypadków będzie jeszcze więcej.

L
Lotnicza itd

Cudzoziemcy się dziwią jak widzą co 100-200m przejścia dla pieszych !!

B
Bez latarni
27 października, 13:02, Po co:

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

27 października, 13:13, Gość:

Są wsie gdzie nie ma żadnego przejścia a nawet chodników czy latarni

Za to Wrocław był na 3-cim miejscu w Europie jak zakorkowane miasto bo jest tu 2 razy więcej aut niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze.

Pewnie aut byłoby jeszcze więcej ale cześć ludzi zrezygnowała, bo po co stać w aucie w korku?

Gdzie jest taka wieś ? Napisz !

G
Gość
27 października, 13:02, Po co:

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

Są wsie gdzie nie ma żadnego przejścia a nawet chodników czy latarni

Za to Wrocław był na 3-cim miejscu w Europie jak zakorkowane miasto bo jest tu 2 razy więcej aut niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze.

Pewnie aut byłoby jeszcze więcej ale cześć ludzi zrezygnowała, bo po co stać w aucie w korku?

P
Po co

Tylko we Wrocku co 100m przejście !

Dodaj ogłoszenie