Od 21 marca dawne Factory przy ul. Granicznej 2 to Wrocław Fashion Outlet. Na razie zmiany dotyczą logotypu, a także wnętrza galerii. – Nowa nazwa i logotyp to początek – wyjaśnia Joanna Sikora z Wrocław Fashion Outlet. – W kolejnym etapie zmianie ulegnie wystrój centrum, aby stał się jeszcze bardziej przyjazny dla klientów. Planujemy też wprowadzenie nowych marek – również z obszaru premium.
Z okazji wprowadzenia nowej nazwy - Wrocław Fashion Outlet - w najbliższy weekend (24-26 marca) wszyscy klienci mogą liczyć na wiele promocji, konkursy z nagrodami (bony na zakupy) i specjalne słodycze.
– Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast w tej części Europy, dlatego inwestując we wrocławski outlet dostrzegliśmy w tym obiekcie olbrzymi potencjał – wyjaśnia Jorge Loconsole, dyrektor marketingu VIA Outlets. – Odkąd zarządzamy wrocławskim outletem, obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkańców Dolnego Śląska zakupami znanych polskich i światowych marek w cenach obniżonych nawet o 70 proc. od ceny pierwotnej.
Na kupujących czekają we Wrocław Fashion Outlet czekają: odnowiony sklep Pumy, a także nowe marki – sportowy Mountain Warehouse oraz Pako Lorente i Giacomo Conti, oferujące garnitury, koszule i modę męską. – Chcemy udowodnić wszystkim mieszkańcom Europy, że w stolicy Dolnego Śląska czeka na nich nowoczesnych outlet z markami na światowym poziomie i co najważniejsze: z bardzo przystępnymi cenami – dodaje Jorge Lonconsole.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?