Kończy się kolejne podejście do budowy ścieżek rowerowych na Dworcowej, Podwalu, Komuny Paryskiej i Krasińskiego. Wrocławskie Inwestycje 26 kwietnia już unieważniały ten przetarg. Wtedy konsorcjum wrocławskich firm Rotomat - Elektrotim za wykonanie ścieżek chciało prawie 3,5 mln zł.
W powtórzonym przetargu ten sam wykonawca zszedł z ceny o symboliczne kilkadziesiąt tysięcy złotych. Tym razem ofertę złożyła także druga firma, Brukpol ze Strzelców Wielkich, wyceniając wykonanie żądanych prac na ponad 3,3 mln zł. Niezmiennie natomiast i w pierwszym, i w drugim postępowaniu miasto chce wydać na tę inwestycję do 2,2 mln zł.
Przypomnijmy, że miał powstać m.in. półtorametrowy kontrapas rowerowy na Podwalu, ścieżka pomiędzy Dworcową i Komuny Paryskiej mająca 3 metry szerokości, po półtora metra ścieżka i kontrapas na Komuny Paryskiej, a koło parku ścieżka miała mieć 2,5 m szerokości. Na Krasińskiego zaprojektowano półtorametrowy kontrapas na chodniku.
Bartosz Nowak z WI poinformował, że jeżeli weryfikacja wykaże, iż oferty spełniają wymogi formalne, miasto prawdopodobnie dołoży do budowy tych dróg rowerowych.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?