Narzekasz na jazdę po Wrocławiu? Sprawdź, czy słusznie

TVN Turbo/x-news

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Gdzie jest najmniej kolizji, najmniej płaci się za parkowanie i najszybciej jeździ? Opublikowano ranking najbardziej przyjaznych polskich miast dla kierowców. Do stworzenia raportu użyto danych milionów kierowców korzystających z popularnego systemu wzajemnego ostrzegania zmotoryzowanych. Jak w tym zestawieniu wypada Wrocław?

Komentarze 28

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

D
DW 007
SUKCES wybitnych spesjalistów z Wrocławskiej Szkoły Inżynierii Ruchu. 100 metrów , w 7 minut. O to przecież chodzi ekspertom z WSIR.
l
lex
A tam, piesi są ważniejsi. Poza tym jaki dworzec PKS? Dworca już nie ma i nie będzie
S
Skandal!!!
To jest skandal, jechalem dziś borowską, na wysokości PKS-u są światła dla pieszych i skrzyżowanie.
W tym miejscu celowo blokują samochody bo dalej od skrętu w lewo droga jest już PUSTA, zero aut, zero korka!!!
7 minut zajmuje przejechanie dystansu 100m, na skrzyżowanie nikt nie wiedzie bo jak jest zielone to auta są zablokowane przez przejście dla pieszych 10m dalej. SKANDAL SKANDAL SKANDAL
M
Maciej
Wrocław potrzebuje przede wszystkim lepszej komunikacji zbiorowej i to powinno być i będzie priorytetem miasta jak tylko zmieni się prezydent.
A
Anty
Skoro dano więcej parkingów niż było, chociażby pod Pl. Wolności to naturalne, że likwiduje się parkingi na ulicach takich jak chociażby ul. Włodkowica, po to, by nie generować nadmiernego ruchu na takiej ulicy, żeby było miejsce na ogródki piwne i po to, żeby auta nie szpeciły przestrzeni miejskiej w tak pięknych rejonach miasta. Poza tym miejsc parkingowych nie może być za dużo, żeby nie zachęcać do wjeżdżania aut do centrum. I tak w mieście jest zbyt dużo aut, przez co mamy korki.
g
gość
jak jeżdżę czasem do Warszawy, Poznania czy Krakowa to aż sie nie chce jechać samochodem (centrum) dużo lepsze połączenia komunikacji miejskiej, jak włączę przycisk na przejściu to w oka mgnieniu mam zielone... jesteśmy sto lat za...
61
Jaka masa?
Pewnie kupa i to śmierdząca. Rozumiem, że powstają parkingi ale dlaczego w tym samym czasie likwiduje się istniejące dotychczas miejsca parkingowe?
A
Anty
Niby jak Wrocław obrzydza kierowcom życie??? Powstała masa parkingów w centrum, powstają parkingi p+r, miejsca parkingowe są tanie, czego chcieć więcej?
W
W
!!!
a
arf
namnożono zakazów skrętu i porobiono ulice jednokierunkowe. Pamiętam że w ciągu dwóch miesięcy wróciło do poprzedniego stanu.
W
WKSpies
Wyburzyć należy w takim razie dużą cześć centrum Wrocławia i zrobić system dróg i autostrad. Zastanowiłeś sie skąd możliwość wybudowania takich dróg w tak dużym mieście? Polecam obejrzeć plany starej Warszawy i spróbować sobie wyobrazić jak wyglądałby wówczas ruch. Ale wiadomo, że za starą Wawą słoiki nie płaczą:)
W
Wkurzony
Po otwarciu AOW (której z resztą UM nie zbudował tylko GDDKiA) było lepiej ale potem spece z urzędu zaczęli wprowadzać "ulepszenia" mające zohydzić jazdę po mieście w myśl zasady im gorzej tym lepiej bo ludzie w końcu nie będą mieli wyjścia i będą musieli chodzić piechotą, jeździć rowerami albo komunikacją miejską. To prawda, że aut jest za dużo ale jak komunikacja miejska leży i kwiczy to co się dziwicie? Urzędasy biorą przykład z miast Europy Zachodniej ale tam jest metro, infrastruktura i dobra sieć połączeń komunikacji masowej i od tego powinni zacząć. Taniej jest jednak pomalować pas, zabrać miejsca parkingowe i ustawić zakazy niż zbudować torowisko tramwajowe na Zakrzów, Psie Pole, Nowy Dwór, Muchobór czy Jagodno.
Ł
Łukasz
Autostrady w mieście, jak to...absurdalnie brzmi. Zielona fala dla kierowcow - proponuje przejść sie przez kilka skrzyżowań we Wrocławiu jako pieszy, wtedy sie Pan zorientuje, ze o zgrozo, samochody nadal sa uprzywilejowane.
h
hmm
na pewno jest lepiej, AOW przejęło sporo ruchu.
A jak sobie przypomnę jak było na początku lat 2000, gdzie nikogo nie dziwiło spóźnienie o pół czy nawet godzinę, bo "korki".
A jeden rozkraczony tramwaj paraliżował pół miasta.
z
zoom
Ale w tych miastach nie ma takich wytycznych jak we wrocławskim Ratuszu: "Należy kierowcom obrzydzić jeżdżenie po Wrocławiu" Efekty tego widzimy na naszych ulicach codziennie.
Dodaj ogłoszenie