Na Jagodnie rośnie 5000 nowych mieszkań. A co z dojazdem?

Celina Marchewka
Celina Marchewka
Do 2023 roku na Jagodnie przybędzie co najmniej 5 tysięcy nowych mieszkań. 3,5 tysiąca to lokale już reklamowane przez deweloperów do sprzedaży, a 1,5 tysiąca - budowane w ramach rządowego programu "Mieszkanie plus". Liczba mieszkańców osiedla wzrośnie więc o około 14 tysięcy - do 25 tysięcy. To całkiem spore miasto. Co więc z komunikacją? Już dzisiaj w godzinach szczytu kierowcy jadący ulicą Buforową stoją w ogromnych korkach. Zapowiadany od wielu lat remont tej ulicy też niczego nie zmienił. Mieszkańców zapewniano, że będą mieli po dwa pasy w każdą stronę, ale po jednym miasto zabrano na buspas. Tramwaj? Ciągle jest tylko w planach. A ludzi przybywa z dnia na dzień.Czy sytuacja Jagodna kiedyś się poprawi? Czytaj dalej na kolejnych slajdach, posługując się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.
Do 2023 roku na Jagodnie przybędzie co najmniej 5 tysięcy nowych mieszkań. 3,5 tysiąca to lokale już reklamowane przez deweloperów do sprzedaży, a 1,5 tysiąca - budowane w ramach rządowego programu "Mieszkanie plus". Liczba mieszkańców osiedla wzrośnie więc o około 14 tysięcy - do 25 tysięcy. To całkiem spore miasto. Co więc z komunikacją? Już dzisiaj w godzinach szczytu kierowcy jadący ulicą Buforową stoją w ogromnych korkach. Zapowiadany od wielu lat remont tej ulicy też niczego nie zmienił. Mieszkańców zapewniano, że będą mieli po dwa pasy w każdą stronę, ale po jednym miasto zabrano na buspas. Tramwaj? Ciągle jest tylko w planach. A ludzi przybywa z dnia na dzień.Czy sytuacja Jagodna kiedyś się poprawi? Czytaj dalej na kolejnych slajdach, posługując się klawiszami strzałek, myszką lub gestami. Paweł Relikowski
Udostępnij:
Do 2023 roku na Jagodnie przybędzie co najmniej 5 tysięcy nowych mieszkań. 3,5 tysiąca to lokale już reklamowane przez deweloperów do sprzedaży, a 1,5 tysiąca - budowane w ramach rządowego programu "Mieszkanie plus". Liczba mieszkańców osiedla wzrośnie więc o około 14 tysięcy - do 25 tysięcy. To całkiem spore miasto. Co więc z komunikacją? Już dzisiaj w godzinach szczytu kierowcy jadący ulicą Buforową stoją w ogromnych korkach. Zapowiadany od wielu lat remont tej ulicy też niczego nie zmienił. Mieszkańców zapewniano, że będą mieli po dwa pasy w każdą stronę, ale po jednym miasto zabrano na buspas. Tramwaj? Ciągle jest tylko w planach. A ludzi przybywa z dnia na dzień.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Art-Pol

Art Pol Pl Kubek Baryłka 430Ml Vintage Flowers White

43,20 zł28,50 zł-34%
miejsce #4

Kuchenprofi

Kuchenprofi Herbs Siekacz Do Ziół (Ku1310412800)

153,90 zł130,81 zł-15%
miejsce #6

Villeroy&Boch

Villeroy&Boch Audun Ferme mała waza 10-1067-3070

1 104,15 zł1 000,23 zł-9%
Materiały promocyjne partnera

STREFA BIZNESU: USTAWA ANTYLICHWIARSKA

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Niobelka

Gratulacje Radnej Osiedla. Chociaż ktoś myśli logicznie i perspektywicznie. Natomiast Pani Elżbieta Maciąg powinna odejść albo zmienić swoich małomiasteczkowych współpracowników. Wrocław stoi na ludziach dojeżdżających, na ex wrocławianach, którzy wynieśli się poza obręb Wrocławia. Na młodych małżeństwach z dziećmi, które po okresie niemowlęcym trzeba zawieźć do przedszkola, szkoły w drodze do pracy i odebrać w drodze do domu. I jeszcze zakupy, czasem jakieś sprawy w urzędzie lub wizyta u lekarza. Autobusem, tramwajem z 3-4 przesiadkami. W tłoku, w zimie z zasmarkanymi ludźmi a w lecie w smrodzie potu. Pani Maciąg - ile czasu zajmuje dojazd z Jagodna na Karłowice samochodem a ile autobusem. Mimo wszystko dalej się opłaca autem :)

G
Gość

Gdyby kilka lat temu ktoś powiedział, że zamierza wykupywać pola centralnie nigdzie, budować tam domy bez sensownej komunikacji z miastem i wmawiać ludziom, że to osiedle marzeń, to popukałbym się w czoło.

Gdyby mi powiedział jeszcze, że pomimo tak niesprzyjających warunków i zerowej lokalnej infrastruktury wszystko się sprzeda, śmiałbym się w głos.

Gdyby jeszcze dodać, że nikt nie zdobył się na refleksję, że został nabity w butelkę, tylko ci nieszczęśnicy uwidzą sobie, że to miasto jest winne, że nie rzuciło w piach wszystkich innych inwestycji na prawdziwych, istniejących od dekad osiedlach i nie popędziło w te pędy podsuwać udogodnienia tym, którzy z oczywistych powodów kupili domy/mieszkania najtaniej jak się dało w regionie, to normalnie dusiłbym się ze śmiechu i pełzł do słuchawki, żeby wzywać panów z białym kaftanem dla opowiadającego takie brednie.

Mijają lata i oto proszę Państwa...

JAGODNO!

G
Gość
15 lipca, 19:27, Gość:

Jagodno dostało piękną autostradę.

Teraz mają dwie drogi, nową i równolegle, starą.

Mają kolej i zaraz dostaną stację.

Mają drogi rowerowe o jakich inne osiedla mogą pomarzyć.

Mają blisko tramwaj a z czasem będą mieli na Jagodnie pętlę tramwajową.

Gdyby się autobusy nie wyrabiały to wystarczy linia autobusowa podwożąca do tramwaju.

Mają blisko do autostrady a w drugą stronę mają obwodnicę wschodnią.

Zaraz będą mieli obwodnicę wschodnią do Karkonoskiej.

To najlepiej skomunikowane osiedle w mieście.

Do tego niedaleko będą mieli stację do Świdnicy, bo kończą remontować linię.

To o co chodzi w tym artykule?

Chcą pojęczeć czy gazeta znów zaczyna judzić?

Dało się dojeżdżać podczas budowy to i teraz się da co widać po zdjęciach.

A myślenie, że wobec rolowanych długów Dutkiewicza oraz przy wirusie znajdzie się kasa na kolejne inwestycje w drogi dowodzi braku rozeznania w finansach miasta.W 2012 ro z powodu mistrzostw piłce nożnej zrezygnowano z remontu kilkunastu ulic.

Mija 10 lat i czas je robić choć z braku kasy trochę to potrwa.

Należy przypomnieć, że ruszają prace na obwodnicy wschodniej zarówno przez Wysoką jak i do Długołęki

Bzdurą jest 1,5 auta na mieszkanie.Z badań ruchu wynika że autami porusza się 43% mieszkanców.

Ruch aut musi być rugowany z miasta.

Tu osiągnięcia mają już inne miasta np. Kraków zbił ruch aut indywidualnych do 35%.

Skoro Jagodno ma buspas tzn., że autobusy nie stoją w korkach.

Skoro jest alternatywa a ktoś che stać w korkach i chce je robić to albo jest głupi albo korki są za male aby z auta zrezygnować.

Kiedy do ludzi dotrze, że miasto przygotowało juz14 stref płatnego parkowania od Obwodnicy Śródmiejskiej na południu po Różankę na północy?

Sprawdźcie też jakie ceny parkowania są w Poznaniu, Warszawie, Krakowie.

Gdy inne miasta zarabiają po 8 zł/h to Wrocław dalej będzie miał po 3,60?

Liczba aut w mieście spada. Mieszkańcy w 7 lat pozbyli się 28% aut.

Na ich miejsce wpycha się codziennie 240.000 aut przyjezdnych.

Wystarczy te auta zatrzymać przed miastem a na ulicach zrobi się luźniej.

Magistrat zrozumiał, że wpuszczanie aut do miasta to błędne koło i zaczął inwestować w KZ.

Lepiej późno niż wcale.

Jeśli miałaby być jakaś inwestycja na Jagodnie to tylko w wiadukt dla tramwaju.

To mało prawdopodobne w najbliższych 10 latach a rozwiązań alternatywnych jest wiele, bo np. autobusy elektryczne będą obsługiwać wiele osiedli dla których tramwaj byłby nieekonomiczny.

Prosta matematyka wykaże ile autobusów potrzeba aby dowieźć ludzi z Jagodna do tramwaju.

Rozwiązanie problemu jest na poziomie gimnazjalisty.

A co do korków to mogę pokazać gdzie są korki.Tezy artykułu są tak oderwane od rzeczywistosci, że nie wiadomo jak ludzie mogą nie rozumieć tak oczywistych faktów.

Nawet osoba nie mieszkająca we Wrocławiu wie że jeśli coś tam powstanie to będzie to ulica Asfaltowa.

Klasztorna też już jest wyprowadzona w pole, więc może będzie przed Asfaltową.

Na ile deweloperzy będą chcieli partycypować to oddzielny temat.

16 lipca, 08:25, Gość:

Chłopie zmień lekarza albo przestań pić. Obłęd masz we łbie

Kup 3 auta na rodzinę i tam jest dla ciebie miejsce .

Ostatnio zalało garaże podziemne bo dla głupków buduje się po partacku

G
Gość
15 lipca, 19:27, Gość:

Jagodno dostało piękną autostradę.

Teraz mają dwie drogi, nową i równolegle, starą.

Mają kolej i zaraz dostaną stację.

Mają drogi rowerowe o jakich inne osiedla mogą pomarzyć.

Mają blisko tramwaj a z czasem będą mieli na Jagodnie pętlę tramwajową.

Gdyby się autobusy nie wyrabiały to wystarczy linia autobusowa podwożąca do tramwaju.

Mają blisko do autostrady a w drugą stronę mają obwodnicę wschodnią.

Zaraz będą mieli obwodnicę wschodnią do Karkonoskiej.

To najlepiej skomunikowane osiedle w mieście.

Do tego niedaleko będą mieli stację do Świdnicy, bo kończą remontować linię.

To o co chodzi w tym artykule?

Chcą pojęczeć czy gazeta znów zaczyna judzić?

Dało się dojeżdżać podczas budowy to i teraz się da co widać po zdjęciach.

A myślenie, że wobec rolowanych długów Dutkiewicza oraz przy wirusie znajdzie się kasa na kolejne inwestycje w drogi dowodzi braku rozeznania w finansach miasta.W 2012 ro z powodu mistrzostw piłce nożnej zrezygnowano z remontu kilkunastu ulic.

Mija 10 lat i czas je robić choć z braku kasy trochę to potrwa.

Należy przypomnieć, że ruszają prace na obwodnicy wschodniej zarówno przez Wysoką jak i do Długołęki

Bzdurą jest 1,5 auta na mieszkanie.Z badań ruchu wynika że autami porusza się 43% mieszkanców.

Ruch aut musi być rugowany z miasta.

Tu osiągnięcia mają już inne miasta np. Kraków zbił ruch aut indywidualnych do 35%.

Skoro Jagodno ma buspas tzn., że autobusy nie stoją w korkach.

Skoro jest alternatywa a ktoś che stać w korkach i chce je robić to albo jest głupi albo korki są za male aby z auta zrezygnować.

Kiedy do ludzi dotrze, że miasto przygotowało juz14 stref płatnego parkowania od Obwodnicy Śródmiejskiej na południu po Różankę na północy?

Sprawdźcie też jakie ceny parkowania są w Poznaniu, Warszawie, Krakowie.

Gdy inne miasta zarabiają po 8 zł/h to Wrocław dalej będzie miał po 3,60?

Liczba aut w mieście spada. Mieszkańcy w 7 lat pozbyli się 28% aut.

Na ich miejsce wpycha się codziennie 240.000 aut przyjezdnych.

Wystarczy te auta zatrzymać przed miastem a na ulicach zrobi się luźniej.

Magistrat zrozumiał, że wpuszczanie aut do miasta to błędne koło i zaczął inwestować w KZ.

Lepiej późno niż wcale.

Jeśli miałaby być jakaś inwestycja na Jagodnie to tylko w wiadukt dla tramwaju.

To mało prawdopodobne w najbliższych 10 latach a rozwiązań alternatywnych jest wiele, bo np. autobusy elektryczne będą obsługiwać wiele osiedli dla których tramwaj byłby nieekonomiczny.

Prosta matematyka wykaże ile autobusów potrzeba aby dowieźć ludzi z Jagodna do tramwaju.

Rozwiązanie problemu jest na poziomie gimnazjalisty.

A co do korków to mogę pokazać gdzie są korki.Tezy artykułu są tak oderwane od rzeczywistosci, że nie wiadomo jak ludzie mogą nie rozumieć tak oczywistych faktów.

Nawet osoba nie mieszkająca we Wrocławiu wie że jeśli coś tam powstanie to będzie to ulica Asfaltowa.

Klasztorna też już jest wyprowadzona w pole, więc może będzie przed Asfaltową.

Na ile deweloperzy będą chcieli partycypować to oddzielny temat.

Chłopie zmień lekarza albo przestań pić. Obłęd masz we łbie

G
Gość

Jagodno dostało piękną autostradę.

Teraz mają dwie drogi, nową i równolegle, starą.

Mają kolej i zaraz dostaną stację.

Mają drogi rowerowe o jakich inne osiedla mogą pomarzyć.

Mają blisko tramwaj a z czasem będą mieli na Jagodnie pętlę tramwajową.

Gdyby się autobusy nie wyrabiały to wystarczy linia autobusowa podwożąca do tramwaju.

Mają blisko do autostrady a w drugą stronę mają obwodnicę wschodnią.

Zaraz będą mieli obwodnicę wschodnią do Karkonoskiej.

To najlepiej skomunikowane osiedle w mieście.

Do tego niedaleko będą mieli stację do Świdnicy, bo kończą remontować linię.

To o co chodzi w tym artykule?

Chcą pojęczeć czy gazeta znów zaczyna judzić?

Dało się dojeżdżać podczas budowy to i teraz się da co widać po zdjęciach.

A myślenie, że wobec rolowanych długów Dutkiewicza oraz przy wirusie znajdzie się kasa na kolejne inwestycje w drogi dowodzi braku rozeznania w finansach miasta.W 2012 ro z powodu mistrzostw piłce nożnej zrezygnowano z remontu kilkunastu ulic.

Mija 10 lat i czas je robić choć z braku kasy trochę to potrwa.

Należy przypomnieć, że ruszają prace na obwodnicy wschodniej zarówno przez Wysoką jak i do Długołęki

Bzdurą jest 1,5 auta na mieszkanie.Z badań ruchu wynika że autami porusza się 43% mieszkanców.

Ruch aut musi być rugowany z miasta.

Tu osiągnięcia mają już inne miasta np. Kraków zbił ruch aut indywidualnych do 35%.

Skoro Jagodno ma buspas tzn., że autobusy nie stoją w korkach.

Skoro jest alternatywa a ktoś che stać w korkach i chce je robić to albo jest głupi albo korki są za male aby z auta zrezygnować.

Kiedy do ludzi dotrze, że miasto przygotowało juz14 stref płatnego parkowania od Obwodnicy Śródmiejskiej na południu po Różankę na północy?

Sprawdźcie też jakie ceny parkowania są w Poznaniu, Warszawie, Krakowie.

Gdy inne miasta zarabiają po 8 zł/h to Wrocław dalej będzie miał po 3,60?

Liczba aut w mieście spada. Mieszkańcy w 7 lat pozbyli się 28% aut.

Na ich miejsce wpycha się codziennie 240.000 aut przyjezdnych.

Wystarczy te auta zatrzymać przed miastem a na ulicach zrobi się luźniej.

Magistrat zrozumiał, że wpuszczanie aut do miasta to błędne koło i zaczął inwestować w KZ.

Lepiej późno niż wcale.

Jeśli miałaby być jakaś inwestycja na Jagodnie to tylko w wiadukt dla tramwaju.

To mało prawdopodobne w najbliższych 10 latach a rozwiązań alternatywnych jest wiele, bo np. autobusy elektryczne będą obsługiwać wiele osiedli dla których tramwaj byłby nieekonomiczny.

Prosta matematyka wykaże ile autobusów potrzeba aby dowieźć ludzi z Jagodna do tramwaju.

Rozwiązanie problemu jest na poziomie gimnazjalisty.

A co do korków to mogę pokazać gdzie są korki.Tezy artykułu są tak oderwane od rzeczywistosci, że nie wiadomo jak ludzie mogą nie rozumieć tak oczywistych faktów.

Nawet osoba nie mieszkająca we Wrocławiu wie że jeśli coś tam powstanie to będzie to ulica Asfaltowa.

Klasztorna też już jest wyprowadzona w pole, więc może będzie przed Asfaltową.

Na ile deweloperzy będą chcieli partycypować to oddzielny temat.

D
Dziobatyryjsutryka

Super lokalizacja😭

H
Hop siup zmiana d.p

A sutryk 🌈 wygrał wybory w cuglach 😁

Więc morda w kubek i zapraszam na rowery.

A aaa w przyszłości planuje się przystanek wiedeński 😂😂😂😂😂😂

Ps. Ale ważne że nie PiS 😉

Więcej informacji na stronie głównej Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie