MPK Wrocław jest po pierwszych rozstrzygnięciach w sprawie planowanych remontów torowisk. Oferta zakładu Klier, jedyna jaka wpłynęła, w opinii przewoźnika była niezgodna z ustawą o zamówieniach publicznych. Wobec tego przetarg został unieważniony. Na projekt MPK chciało wydać 440 tys. zł, a propozycja budowlańców z Chrząstawy Małej opiewała na 412 tys zł.
Prace na torowisku na ul. Olszewskiego od zajezdni Dąbie do pętli Biskupin włącznie miały polegać na wymianie torów i wzmocnieniu ich podłoża. Remont miał objąć odcinek około 1500 m torowisk. Na wymianę czeka też nawierzchnia na skrzyżowaniach dróg. Będzie również modernizowana trakcja.
Jedyną ofertę w drugim przetargu złożyła ta sama firma. W tym przypadku Klier zaproponował cenę 160 tys. zł za projekt na remont torowiska z trakcją w al. Hallera oraz 105 tys. zł na ul. Żmigrodzkiej.
Kwoty te przekraczają łącznie o 25 tys. zł szacunki MPK. Otwarcie ofert było 8 stycznia i od tego czasu przewoźnik weryfikuje dokumentację, by podjąć decyzję o udzieleniu zamówienia lub unieważnieniu przetargu.
Torowisko w al. Hallera ma być remontowane od skrzyżowania z ul. Mielecką do skrzyżowania z ul. Ojca Beyzyma. W ul. Żmigrodzkiej prace mają być prowadzone na odcinku pomiędzy ulicami Bałtycką i Broniewskiego.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?