Nasza Loteria

Motocyklista - pirat złapany przez drogówkę [FILM]

Marcin Rybak
Marcin Rybak
Motocyklista, który przekroczył dozwoloną prędkość niemal o 100 kilometrów na godzinę, będzie musiał zapłacić 1500 złotych grzywny. Przez półtora roku nie może też prowadzić pojazdów. Pirat drogowy jechał motorem bez ważnych badań technicznych, samemu nie mając prawa jazdy.

Kilka dni temu złapali go policjanci jeleniogórskiej drogówki. Najpierw na jednej z ulic w Jeleniej Górze jechał z prędkością 168 kilometrów na godzinę. W miejscu, w którym obowiązuje ograniczenie prędkości do 70 km/h. Potem skierował się na drogę do Szklarskiej Poręby. Policjanci pojechali za nim radiowozem wyposażonym w wideorejestrator.

Policyjna kamera nagrała wiele wykroczeń drogowych. Motocyklista wyprzedzał w niedozwolonych miejscach – podwójna ciągła linia na drodze i znak zakazu wyprzedzania. Jechał po „powierzchni wyłączonej”.

Motocyklowym piratem okazał się 30 – letni mieszkaniec powiatu jeleniogórskiego. Na przesłuchaniu w komendzie policji dobrowolnie poddał się karze. Zapłaci grzywnę i na 18 miesięcy zakazano mu prowadzić pojazdy mechaniczne.

82 i pół roku - to statystyczna długość życia mieszkanek Wrocławia w 2018 roku. Wyliczyli ją eksperci z Urzędu Statystycznego we Wrocławiu. Wrocławianki żyją znacznie dłużej niż panowie - ich średnia wieku w mieście to nieco ponad 75 lat. Co jeszcze wiemy o wrocławskich kobietach? Ile ich jest jest? Ile kobiet przypada na jednego mężczyznę? Gdzie pracują? Zobacz na kolejnych slajdach, posługując się klawiszami strzałek, myszką lub gestami.

Jesteś wrocławianką? Policzyli ile będziesz żyć [ZOBACZ]

Sześć szczeniaczków utknęło w kanale deszczowym. Akcja ratun...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

szkolenie wojsko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 68

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

I to ma być bandyta??? Czy tu się chwalić?

G
Gość
27 października, 00:21, darek:

taj jeździ prawie każdy motorek w Polsce , co w tym dziwnego , jeszcze połowa ma zasłonięte tablice . policji brak

Jaki piękny masz mózg, ani jednej zmarszczki.

G
Gość
27 października, 09:41, byr:

Widać, że ma coś z głową ! Trzeba go skierować na obowiązkowe badanie w zamkniętym psychiatryku, inaczej dojdzie do tragedii na niewinnych ludziach.

Nie tylko on, cała rodzina pewnie też.

b
byr

Widać, że ma coś z głową ! Trzeba go skierować na obowiązkowe badanie w zamkniętym psychiatryku, inaczej dojdzie do tragedii na niewinnych ludziach.

G
Gość
26 października, 18:44, Bodi:

Uff, dobrze że w końcu jakiś motocyklista pirat - bo jak dotąd czytamy tylko o pirackich wyczynach kierowców samochodów - w tym nb też w Jeleniej i to z tą różnicą że kierowca samochodu ZABIŁ pieszego. Mnóstwo info o wypadkach powodowany przez samochody itd.

A biedni zapaleni hejterzy motocyklistów już nie mogli usiedzieć przed klawiaturami żeby sobie pohejtować.

Ale muszę was zmartwić - nas to nie rusza. Uważajcie tylko bo Wam żyłka pęknie.

26 października, 19:07, aaa:

Samochody prawie nigdy nie przekraczają dozwolonej prędkości o 100 km.

26 października, 20:52, Bodi:

No przecież dopiero co właśnie w Jeleniej Górze dwóch młodzieńców samochodami zabiło ludzi na pasach. Chwilę temu były artykuły o paniach zdrowo przekraczających na S8. Video na obw śródmiejskiej. Aż tak was zaślepia ten hejt?

Dokładnie, KWG

P
Ps

Dajcie spokój, zima idze,

M
Marek wrocek
26 października, 23:21, darek:

taj jeździ prawie każdy motorek w Polsce , co w tym dziwnego , jeszcze połowa ma zasłonięte tablice . policji brak

[wulgaryzm] z tymi debilami niech sie pozabijaja i bedze spokuj

d
darek

taj jeździ prawie każdy motorek w Polsce , co w tym dziwnego , jeszcze połowa ma zasłonięte tablice . policji brak

A
ARC2 Sp. z o.o.

Zaprasamy wsystkich sydow UB, SB, MO, ZOMO, ORMO, WSI, LWP na nase sydoskie korty KKT na ul. Puutuskiej 13. o godzinie 10.00 co niedziele -tam nasa Mafia Sydoska ma miejsce - razem z PRL. LWP, WSI, PZPR. Na Klecinie bendzie nowa Synagoga - Blasana z blahy karbowanej - zaprasamy...

B
Bodi
26 października, 17:39, wit:

wiele wypadków ,za które winę przypisano kierowcom ,spowodowali motocykliści jadący z nadmierną prędkością.To policja,aby nie mieć kłopotów orzeka winę skręcającego kierowcy,który "zajechał"drogę motocykliście.Faktem jest,że trudno udowodnić nisko latającemy nadmierną prędkość ,ale może by spróbować panowie w mundurkach

26 października, 19:20, latak:

Ciekawe spostrzeżenie, byłeś z tym u prokuratora ? WIT jeżeli twoja wiedza jest wiarygodna to koniecznie zgłoś to do właściwej instytucji.

Miej jednak na uwadze, że może tu działać:

Sąd Najwyższy - wyrok z dnia 5 maja 2011 r., IV KK 44/11 - podziela pogląd, że obowiązek ustąpienia pierwszeństwa zachodzi niezależnie od tego, czy pojazd z pierwszeństwem przestrzega zasad bezpieczeństwa - nie przekracza prędkości, CZY TEŻ ZASADY TEJ NIE PRZESTRZEGA. Wskazał, że odmienna interpretacja "nakazu ustąpienia pierwszeństwa" nie tylko nie znajduje oparcia w definicji ustawowej, ale mogła by prowadzić do postrzegania, że NAKAZ MA CHARAKTER WZGLĘDNY, czyli zależy od zachowań uczestników ruchu. Takie interpretowanie prowadziłoby do chaosu na drogach, gdyż oceny co do prędkości mogłyby mieć charakter dalece subiektywny, czego skutkiem byłoby podejmowanie zachowań nieprzewidywalnych.

Oczywiście nie popieram nieodpowiedzialnych zachowań kierujących motocyklami i samochodami.

26 października, 20:32, Widz:

A mnie nic tak nie cieszy jak oglądanie motocyklowych wypadków, jak szmaty latają dupki odbijając się to od drzewa to od słupa, coś pięknego. Czasem jakaś kończyna odpadnie, rewelacja. Polecam to lepsze od m jak miłość.

To już tylko o tobie świadczy odpowiednio.

B
Bodi
26 października, 18:44, Bodi:

Uff, dobrze że w końcu jakiś motocyklista pirat - bo jak dotąd czytamy tylko o pirackich wyczynach kierowców samochodów - w tym nb też w Jeleniej i to z tą różnicą że kierowca samochodu ZABIŁ pieszego. Mnóstwo info o wypadkach powodowany przez samochody itd.

A biedni zapaleni hejterzy motocyklistów już nie mogli usiedzieć przed klawiaturami żeby sobie pohejtować.

Ale muszę was zmartwić - nas to nie rusza. Uważajcie tylko bo Wam żyłka pęknie.

26 października, 19:07, aaa:

Samochody prawie nigdy nie przekraczają dozwolonej prędkości o 100 km.

No przecież dopiero co właśnie w Jeleniej Górze dwóch młodzieńców samochodami zabiło ludzi na pasach. Chwilę temu były artykuły o paniach zdrowo przekraczających na S8. Video na obw śródmiejskiej. Aż tak was zaślepia ten hejt?

B
Bodi
26 października, 17:39, wit:

wiele wypadków ,za które winę przypisano kierowcom ,spowodowali motocykliści jadący z nadmierną prędkością.To policja,aby nie mieć kłopotów orzeka winę skręcającego kierowcy,który "zajechał"drogę motocykliście.Faktem jest,że trudno udowodnić nisko latającemy nadmierną prędkość ,ale może by spróbować panowie w mundurkach

26 października, 19:20, latak:

Ciekawe spostrzeżenie, byłeś z tym u prokuratora ? WIT jeżeli twoja wiedza jest wiarygodna to koniecznie zgłoś to do właściwej instytucji.

Miej jednak na uwadze, że może tu działać:

Sąd Najwyższy - wyrok z dnia 5 maja 2011 r., IV KK 44/11 - podziela pogląd, że obowiązek ustąpienia pierwszeństwa zachodzi niezależnie od tego, czy pojazd z pierwszeństwem przestrzega zasad bezpieczeństwa - nie przekracza prędkości, CZY TEŻ ZASADY TEJ NIE PRZESTRZEGA. Wskazał, że odmienna interpretacja "nakazu ustąpienia pierwszeństwa" nie tylko nie znajduje oparcia w definicji ustawowej, ale mogła by prowadzić do postrzegania, że NAKAZ MA CHARAKTER WZGLĘDNY, czyli zależy od zachowań uczestników ruchu. Takie interpretowanie prowadziłoby do chaosu na drogach, gdyż oceny co do prędkości mogłyby mieć charakter dalece subiektywny, czego skutkiem byłoby podejmowanie zachowań nieprzewidywalnych.

Oczywiście nie popieram nieodpowiedzialnych zachowań kierujących motocyklami i samochodami.

26 października, 20:32, Widz:

A mnie nic tak nie cieszy jak oglądanie motocyklowych wypadków, jak szmaty latają dupki odbijając się to od drzewa to od słupa, coś pięknego. Czasem jakaś kończyna odpadnie, rewelacja. Polecam to lepsze od m jak miłość.

Na szczęście więcej do pooglądania wypadków samochodów, bo byś się pewnie z tej radości przekręcił.

G
Gość
26 października, 19:49, Gość:

Codziennie widzę debili motocyklistów którzy slalomem z dużą prędkością jeżdżą wciskajac się między auta z pasa na pas. Temu debilowi który mnie minął na centymetry życzę szybkiego kontaktu z drzewem. Gin śmieciu!

26 października, 19:53, Motocyklista:

No no widzę frustrację i fobie we łbie siedzą.

Pora zacząć się leczyć pajavu

"Codziennie widzę debili motocyklistów ..." "minął mnie na centymetry" - Zapamiętaj raz na zawsze: wg przepisów motocykl może cię mijać w odległości bezpiecznej, ale ty mijając motocykl masz utrzymać odległość nie mniejszą niż 1m, A teraz znajdź i przeczytaj ze zrozumieniem definicję odległości bezpiecznej.

Dziwię się, że masz prawo jazdy i tego nie znasz. Brak wiedzy, wyzwiska, życzenia - może już czas przesiąść się na chodnik, zanim wpadniesz na drodze w kłopoty.

G
Gość
26 października, 18:44, Bodi:

Uff, dobrze że w końcu jakiś motocyklista pirat - bo jak dotąd czytamy tylko o pirackich wyczynach kierowców samochodów - w tym nb też w Jeleniej i to z tą różnicą że kierowca samochodu ZABIŁ pieszego. Mnóstwo info o wypadkach powodowany przez samochody itd.

A biedni zapaleni hejterzy motocyklistów już nie mogli usiedzieć przed klawiaturami żeby sobie pohejtować.

Ale muszę was zmartwić - nas to nie rusza. Uważajcie tylko bo Wam żyłka pęknie.

26 października, 19:07, aaa:

Samochody prawie nigdy nie przekraczają dozwolonej prędkości o 100 km.

26 października, 19:22, Gość:

Oczywiście, że przekraczają głąbie. Zarówno motopierdziakocyklowi jak również resorakowi zapi.er.dalacze to podludzie i powinno się tym rozpierdzianym, szybkim cw.e.lom siadać na twarzy oraz oddawać im ciepły stolec na klatkę. A przede wszystkim zamykać tych zasr(a)ńców w więzieniach.

Wiesz ze jesteś chorym psychicznie podludziem. Takich jak ty powinno się usypiać pawulonem

M
Motocyklista
26 października, 19:49, Gość:

Codziennie widzę debili motocyklistów którzy slalomem z dużą prędkością jeżdżą wciskajac się między auta z pasa na pas. Temu debilowi który mnie minął na centymetry życzę szybkiego kontaktu z drzewem. Gin śmieciu!

No no widzę frustrację i fobie we łbie siedzą.

Pora zacząć się leczyć pajavu

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska