To już kolejna odsłona akcji promocyjnej urzędu marszałkowskiego. Wcześniej w regionie pojawiły się bilbordy o unijnych pieniądzach, na których również dominuje twarz Jurkowlańca.
Na same ulotki urząd marszałkowski wydał blisko pół miliona złotych. Jak zaznacza Dagmara Turek - Samól, rzeczniczka prasowa Jurkowlańca, 85 proc. tej sumy pochodzi ze środków unijnych.
Oprócz tego, że Dolnoślązacy zobaczą twarz marszałka i poczytają o sztandarowych projektach urzędu, z ulotki dowiedzą się też gdzie i kiedy, w ich najbliższej okolicy, odbędą się konsultacje w sprawie podziału pieniędzy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?