Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na ulicy Wałowej jest bezpiecznie!

Redakcja
Zabroniony obecnie skręt w lewo z ulicy Wałowej w Lekarską uniemożliwiają obecnie barierki stojące na środku jezdni. Objazd przebiega ulicami Wałową, Podwalną i Tochtermana.
Zabroniony obecnie skręt w lewo z ulicy Wałowej w Lekarską uniemożliwiają obecnie barierki stojące na środku jezdni. Objazd przebiega ulicami Wałową, Podwalną i Tochtermana. T. Klocek
Po naszej interwencji drogowcy postawili tam barierki, które pomogły w opanowaniu ruchu. Dziękujemy!

Kiedy korki będą mniejsze?

Kiedy korki będą mniejsze?

Problem stanowi również trwający remont placu Kotlarza. Wyjazd z ulicy Mireckiego (tamtędy biegnie objazd) odbywa się tylko jednym pasem ruchu. Codziennie odbieramy telefony od zdenerwowanych kierowców, którzy pytają, dlaczego nie poczekano z zamknięciem ulicy Malczewskiego do czasu zakończenia przebudowy tego ronda.

Po naszym czwartkowym artykule drogowcy wreszcie zagrodzili barierkami skręt z ulicy Wałowej w Lekarską. Okolicę wciąż paraliżują jednak niespotykanie duże korki.
Przypomnijmy, że od wtorku ruch odbywa się ulicą Lekarską w przeciwnym kierunku niż dotychczas. Teraz wolno tamtędy jeździć od szpitala do ulicy Wałowej. Wielu kierowców nie patrzyło jednak na nowe znaki, ponieważ jeździli na pamięć.

W czwartek zaproponowaliśmy drogowcom proste rozwiązanie. Na nieużywanym pasie do skrętu w lewo zasugerowaliśmy postawienie barierek. Biało-czerwone zapory stanęły tam jeszcze tego samego dnia. Teraz nie da się już skręcić w ulicę Lekarską, ponieważ barierki utworzyły coś w rodzaju pasa rozdzielającego czynne pasy ruchu w przeciwnych kierunkach.

Niewielka barierka stanęła również przy wjeździe w ulicę Lekarską od strony zachodniej. Dodatkowo na jezdni zaklejono żółtymi paskami fragmenty starego oznakowania poziomego.

ŚWIATŁA DO ZMIANY
Nie ustają natomiast narzekania kierowców na ogromne korki na ulicach Wernera i Mireckiego. Częściowo winna jest temu źle zaprogramowana sygnalizacja świetlna. Obok galerii Rogatka zielone światło dla samochodów wyjeżdżających z ulicy Wernera świeci się kilkanaście sekund krócej niż dla jadących z Kelles-Krauza. Auta jadące od strony targowiska Korej stoją wówczas zupełnie niepotrzebnie na czerwonym, chociaż nic nie przeszkadzałoby im w kontynuowaniu jazdy na wprost.

Podobnie jest na skrzyżowaniu ulic Wernera i Mireckiego. Tam przydałoby się z kolei wydłużenie czasu trwania zielonego sygnału dla jadących pierwszą z nich, kosztem tych, którzy jadą przez Szarych Szeregów na południe i Mireckiego na północ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na echodnia.eu Echo Dnia Radomskie