Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Matura 2016 ANGIELSKI PRZECIEKI. Co będzie 06.05.2016? (PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI)

JU
Matura 2016 ANGIELSKI PRZECIEKI. Co będzie 06.05.2016? (PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI)
Matura 2016 ANGIELSKI PRZECIEKI. Co będzie 06.05.2016? (PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI) Arkusz CKE
Matura 2016 trwa. Przed maturzystami Język ANGIELSKI poziom podstawowy i rozszerzony - to z nim maturzyści zmierzą się trzeciego dnia egzaminu dojrzałości. Co pojawi się na maturze z angielskiego? Czy były przecieki? Czy warto na nie liczyć? Jakie pytania padną? Jakie tematy się pojawią? Tutaj znajdziecie arkusze CKE, zadania, pytania i odpowiedzi. MATURA 2016 - JĘZYK ANGIELSKI POZIOM PODSTAWOWY I ROZSZERZONY - ZADANIA, PYTANIA, ROZWIĄZANIA, ODPOWIEDZI, ARKUSZ CKE

MATURA 2016. JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWA I ROZSZERZENIE - PRZECIEKI? JAKIE PYTANIA I ZADANIA BĘDĄ NA EGZAMINIE 06.05.2016? GDZIE ZNALEŹĆ ARKUSZE?

KLIKNIJ: Matura 2016. JĘZYK ANGIELSKI poziom podstawowy, TUTAJ 06.05.2016 ZNAJDZIESZ ARKUSZE CKE, PYTANIA, ODPOWIEDZI

Matura z angielskiego na obu poziomach: podstawowym i rozszerzonym - już w piątek, 06.05.2016! Czy jest się czego obawiać? Co może się pojawić - jakie zadania będą na egzaminie? Czy były przecieki? Odpowiadamy na Wasze pytania!

MATURA 2016 ANGIELSKI - JAK WYGLĄDA EGZAMIN?
Arkusz egzaminacyjny z języka angielskiego na poziomie podstawowym zazwyczaj składa się z około 40 zadań zamkniętych różnego rodzaju (wyboru wielokrotnego, prawda/fałsz, zadań na dobieranie) oraz jednego zadania otwartego
rozszerzonej odpowiedzi (wypracowanie). Zadania sprawdzają wiedzę i umiejętności z rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstów pisanych, znajomości środków językowych i tworzenia wypowiedzi pisemnej. Zadania na rozumienie ze słuchu są oparte na tekstach odtwarzanych podczas egzaminu z płyty CD. Za rozwiązanie wszystkich zadań zdający może otrzymać 50 punktów (1 punkt za każde zadanie zamknięte oraz 10 punktów za wypowiedź pisemną).

MATURA 2017 Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - PRZYKŁADOWE ZADANIA
Takie zadania pojawiły się na maturze z angielskiego (na poziomie podstawowym) w 2015 r.:
Zadanie 1.
Usłyszysz dwukrotnie wywiad z uczestniczką konkursu. Zaznacz znakiem X, które zdania są zgodne z treścią nagrania (T – True), a które nie (F – False).

TRANSKRYPCJA TEKSTU
Interviewer: Cindy, congratulations! You’ve won the National Spelling Competition!
Cindy: Thank you. I’m so happy. I’ve done the competition once before so this year I was more relaxed. Last year when I got a word that I didn’t know, I panicked. As a result, I didn’t qualify for the next stage. This year I spent more time studying. Whenever I found an interesting word, I spent 15 minutes looking up its context to remember it better. I was really well prepared. I thought the words to spell would be harder but I didn’t have any problems with the ones I got.
Interviewer: How much time did you spend studying words?
Cindy: Three hours on weekdays. Additionally, about 10 hours on Saturdays and Sundays, but I took some breaks to relax. At the weekend just before the competition I didn’t study at all. Instead, I went to a party. My dad said I’d studied enough.
Interviewer: Parents can be right sometimes, can’t they?
Cindy: Actually, my father knew very well how much time I’d spent spelling words. He often asked me if I needed help but I preferred to do all the work alone.
Interviewer: Do you often use the new words in everyday life?
Cindy: Sometimes, when I want to impress my school friends. I also find that some of these unusual words are helpful in writing my essays. Once, even the teacher was not sure about the spelling of a word he wrote on the blackboard and asked
me whether it had one or two Ls.
Interviewer: He must be glad he can rely on you.
adapted from www.ndtv.com

1.1. This is the second time Cindy has won a spelling competition. FALSE
1.2. This year the competition words were easier than Cindy expected. TRUE
1.3. Cindy studied for 10 hours at the weekend just before the competition. FALSE
1.4. Cindy learned the words for the competition without her father’s help. TRUE
1.5. Cindy’s teacher asked her to check her friends’ essays for spelling mistakes. FALSE

Zadanie 2.
Usłyszysz dwukrotnie cztery wypowiedzi związane z hałasem. Do każdej wypowiedzi (2.1.–2.4.) dopasuj odpowiadające jej zdanie (A–E). Wpisz rozwiązania do tabeli. Uwaga: jedno zdanie zostało podane dodatkowo i nie pasuje do żadnej wypowiedzi.

One
Listen! You know, just as we all do, that this is an old building and the walls are very thin. You keep telling everyone else here that they’re loud and insist that they apologize every time. And then, when it’s your party, you behave as if no one else lived here. It’s been like this for years and I’m fed up. Either you stop the party right now or I’m calling the police!
adapted from http://answers.yahoo.com

Two
I’m Izzy Thomlinson. It may seem strange, but I’m interested in unpleasant noises, for example fingernails scratching down a blackboard. Together with Professor Trevor Cox, an acoustics engineer, we want to test people’s reactions to such sounds. I’ll try to find out why some people react differently to the same type of noise, or why they find some noises more unpleasant than others.
adapted from www.bbc.co.uk

Three
If, like me, you’re easily upset by noise, you may find noise stoppers useful in many situations. I’ve used them and I can honestly say that they have saved me from many sleepless nights. You may also try the so-called “White Noise” CDs. Actually, they don’t block irritating sounds. They simply cover them up with more pleasant sounds, such as ocean waves or birds singing in the distance.
adapted from www.insomnia-free.com

Four
Can you imagine trying to relax with planes flying low over your head day and night? This happened to me when we were away. The hotel we stayed in was fine, but when booking the trip we didn’t know we would have to stay so close to the airport. Believe it or not, we had to stop talking when a plane was landing or taking off. Even car alarms sometimes went off when a 747 jumbo jet went over. We went there to relax and there was no chance!
adapted from www.tripadvisor.com

This person
A. complains about noise on holiday.
B. gives advice on how to deal with noise.
C. speaks to a noisy neighbour.
D. apologizes for making noise.
E. talks about some research on noise.

2.1. - C
2.2. - E
2.3. - B
2.4. - A

MATURA 2016 - JĘZYK ANGIELSKI 06.05.2016 PRZECIEKI
Uwaga! Jak co roku, przed każdym egzaminem, tak i przed maturą z angielskiego w sieci pojawiają się strony internetowe i posty na forach oraz w serwisach społecznościowych, których autorzy zarzekają się że mają przecieki, a niekiedy nawet pełne arkusze CKE, które pojawią się na egzaminie 06.05.2016 na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Nie dajcie się nabrać!!! Pytania z angielskiego NIE WYCIEKŁY. W ostatnich latach nie zdarzyły się podobne przecieki, a wszystkie te wpisy mają jeden cel - wyłudzenie pieniędzy. Żeby bowiem zobaczyć rzekome arkusze CKE, które wyciekły, trzeba wysłać SMS za kilka lub kilkanaście złotych. Za te pieniądze zobaczymy później najczęściej typowy, przykładowy arkusz CKE.

Zamiast szukać przecieków, zajrzyj do testów z poprzednich lat i sprawdź, co było:

.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska