Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Matura 2014 angielski podstawowy i rozszerzony (ODPOWIEDZI, PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZ CKE)

MAL, red.
Matura 2014 angielski podstawowy i rozszerzony (ODPOWIEDZI, PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZ CKE)
Matura 2014 angielski podstawowy i rozszerzony (ODPOWIEDZI, PYTANIA, ZADANIA, ARKUSZ CKE) arkusze CKE
Matura z języka angielskiego 2014 ODPOWIEDZI POZIOM PODSTAWOWY i ROZSZERZONY. Nowy gadżet dla miłośników psów, którzy chcą zrozumieć swoje czworonogi, wypowiedzi pięciu osób na temat ich doświadczeń związanych z wynajmowaniem mieszkania, czy wywiad z niepełnosprawnym alpinistą. Wiemy, jakie pytania padły na maturze z języka angielskiego. Zobacz, jakie zadania rozwiązywali dziś maturzyści się na poziomie podstawowym i rozszerzonym matury 2014 z języka angielskiego. Matura z angielskiego 2014 na poziomie podstawowym - TUTAJ znajdziecie ARKUSZE i ODPOWIEDZI

Zajrzyj też do naszego serwisu specjalnego MATURA 2014 - tutaj znajdziesz arkusze CKE, przecieki, pytania, zadania, odpowiedzi i klucze do wszystkich testów z matury 2014.

Matura 2014 - język angielski podstawowy - pytania, zadania
Matura 2014 - angielski - ROZUMIENIE SŁUCHANEGO TEKSTU
ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 1. (5 pkt)
Usłyszysz dwukrotnie wypowiedź na temat pewnego gadżetu Zaznacz znakiem X, które zdania są zgodne z treścią nagrania (T - true), a które nie (F – false). Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

1.1. The new gadget will help dog owners to stop their pets from barking. F1.2. The gadget works best with adult dogs. T
1.3. Dog owners don't have to hold a microphone in front of their dogs. T
1.4. The gadget is sold in a few language versions. F
1.5. The speaker explains why people want to understand their pets' emotions. F

ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 2. (5 pkt)
Usłyszysz dwukrotnie wypowiedzi pięciu osób na temat ich doświadczeń związanych z wynajmowaniem mieszkania. Do każdej osoby (2.1.-2.5) dopasuj zdanie podsumowujące jej wypowiedź (A-F). Wpisz rozwiązania do tabeli. UWAGA: jedno zdanie zostało podane dodatkowo i nie pasuje do żadnej wypowiedzi.
Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

What is the speaker's opinion about renting a flat?
A. It cost too much money and effort.
B. It taught me not to trust people.
C. It discouraged me from having flatmates.
D. It gave me a lot of freedom.
E. It. Made me more sociable.
F. It involved too much housework.

ODPOWIEDZI:
2.1 C
2.2 A
2.3 D
2.4 F
2.5 E

ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 3. (5 pkt)
Usłyszysz dwukrotnie wywiad z niepełnosprawnym alpinistą. Z podanych odpowiedzi wybierz właściwą, zgodną z treścią nagrania. Zakreśl literę A, B albo C. Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

3.1. Jeff's interest in climbing started after he
A. got married to Emily
B. watched a film about Mount Everest
C. became a university student

3.2. How is Jeff preparing for his Everest challenge?
A. He is trying to lose weight
B. He is on a special diet
C. He works out in the gym on weekdays

3.3. Jeff decided to climb Mount Everest because he wants to
A. see if he can do it
B. make his wife proud
C. get money from sponsors

3.4. During Jeff's climb
A. he will need some medical equipment
B. somebody will help him with his belongings
C. a special backpack will be necessary

3.5 The interviev presents Jeff as a person who is
A. fond of helping others
B. determined to succeed
C. worried about his popularity

CZYTAJ TEŻ: Matura z angielskiego - przecieki w sieci. OKE: To nieudolne naśladownictwo

ZOBACZ TEŻ MATURA 2014 - ANGIELSKI - KOLEJNE PYTANIA NASTĘPNEJ STRONIE
ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 4. (7 pkt)
Przeczytaj tekst. Dobierz właściwy nagłówek (A-H) do każdego fragmentu tekstu (4.1-4.7). Wpisz odpowiednią literę w każdą kratkę. UWAGA: jeden nagłówek został podany dodatkowo i nie pasuje do żadnego fragmentu tekstu.
Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

A. THE AUTHOR'S HOUSE
B. THE CHARACTERS' NEW ADVENTURES
C. A JURNEY TO FIND MR DARCY
D. PLACES WHERE THE FILM WAS MADE
E. DIFFERENT TIMES, DIFFERENT READERS
F. MR DARCY'S ESCAPE
G. A STAR IS BORN
H. MIXED REACTIONS

ODPOWIEDZI:
4.1 E. DIFFERENT TIMES, DIFFERENT READERS
4.2 G. A STAR ID BORN
4.3 H. MIXED REACTIONS
4.4 B. THE CHARACTERS' NEW ADVENTURES
4.5 C. A JOURNEY TO FIND MR DARCY
4.6 A. THE AUTHOR'S HOUSE
4.7 D. PLACES WHERE THE FILM WAS MADE

ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 5. (6 pkt)
Przeczytaj tekst i zaznacz znakiem X, które zdania są zgodne z treścią tekstu (T – true) a które nie (F – false). Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

5.1. The water in the sea was too cold for the girl. F
5.2. The girl got frightened when she was in the water. T
5.3. The girl managed to make the dolphin swim away. T
5.4. The man was angry that the girl had entered his house. F
5.5. The girl accused the man of shooting at the dolphin. T
5.6. The girl told the man she would call the police. F

ANGIELSKI PODSTAWOWY - ZADANIE 6. (7 pkt)
Przeczytaj tekst. Z podanych odpowiedzi wybierz właściwą, zgodną z treścią tekstu. Zakreśl literę A, B, C albo D. Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.

6.1. B. where a certain discovery was made.
6.2. D. It was built before "The Globe"
6.3. A. the theatre's audience preferred less serious entertainment.
6.4. A. archeologists
6.5. C. objects used to collect money.
6.6. D. left for people to visit.
6.7. B. an important archeological find.

ZOBACZ TEŻ MATURA 2014 - ANGIELSKI - PYTANIA ZAPAMIĘTANE PRZEZ MATURZYSTÓW

Matura 2014 - język angielski podstawowy - arkusze, testy, rozwiązania
- Matura 2014 - JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY - ARKUSZ CKE - PYTANIA - ZADANIA
- Matura 2014 - JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY - ARKUSZ CKE - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ
- Matura 2014 - JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY - ARKUSZ CKE - arkusz dla osób niesłyszących - PYTANIA - ZADANIA

MATURA 2014 ANGIELSKI ROZSZERZONY - CZYTAJ NA NASTĘPNEJ STRONIE
MATURA 2014 ANGIELSKI ROZSZERZONY
Maturzyści na poziomie rozszerzonym musieli wybrać jeden z trzech tematów:
- opowiadanie na temat fotografa, który ratuje z niebezpiecznych sytuacji osoby którym robi zdjęcia
- recenzję programu telewizyjnego, który przekazuje informacje mogące zainteresować młodzież
- rozprawka dotycząca tego, czy osoby, które niedawno zdały egzamin na prawo jazdy, powinny jeździć z bardziej doświadczonymi kierowcami.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska