W tegorocznej edycji największego niezależnego badania siły marek w Polsce przeprowadzonego na zlecenie Superbrands, po raz kolejny konsumenci wyróżnili Viscoplast i 3M.
Najwyższe oceny w kategorii zdrowie – artykuły higieniczne zdobyła marka Viscoplast, na którą składają się samoprzylepne materiały opatrunkowe pierwszej pomocy, adresowane na rynek szpitalny, apteczny oraz detaliczny oraz produkty wspierające proces leczenia ran. Plastry i opatrunki marki 3M Viscoplast charakteryzują się bardzo dobrym przyleganiem do skóry, odpornością na działanie wody, wysoką trwałością, chronią ranę przed niebezpiecznymi czynnikami zewnętrznymi.
W asortymencie Viscoplast znajdują się zestawy plastrów pierwszej pomocy dla dorosłych i dzieci, plastry i opatrunki dla osób aktywnych, plastry na stopę, opatrunki okulistyczne, materiały opatrunkowe oraz profesjonalne opatrunki i paski do zamykania ran.
Konsumenci także po raz kolejny docenili 3M za opracowywanie oraz wdrażanie nowatorskich i autorskich rozwiązań, które rewolucjonizują rynek w Polsce.
O nagrodzie
Nagrody Superbrands przyznawane są na świecie od ponad dwudziestu lat, a w Polsce od dwunastu. Co roku badanie obejmuje prawie 2000 marek konsumenckich i jest realizowane metodą CAWI na próbie ponad 10 tysięcy respondentów przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Badanie dopełnione jest głosowaniem ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, wchodzących w skład Rady Marek. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?