- Dbamy o to, aby nasi klienci mieli jak najszerszy wybór dobrej jakości produktów. Dlatego wciąż uzupełniamy ofertę m.in. o tak renomowane marki jak Marc Cain. Efektem naszych działań jest otwarcie już 18 nowych sklepów w tym roku. I to jeszcze nie koniec – zapewnia Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma.
Salon w Renomie jest jedynym butikiem tej marki we Wrocławiu.
W ofercie sklepu znajdują się ubrania z najnowszej kolekcji oraz dodatki i akcesoria. Kolorami tego sezonu są neonowe zielenie, żółcie oraz róże, mineralne szarości w połączeniu z tropikalnymi kwiatami i dzikimi zwierzętami.
W tym roku w Renomie pojawiły się:
- Wólczanka,
- Mohito,
- Gavel,
- S’portofino,
- Piazza Di Moda,
- Lavard,
- Swiss,
- World Box,
- Rage Age,
- Reserved,
- TOUS,
- Marella,
- Trussardi Jeans ,
- Design Market z oryginalnymi dodatkami i wyposażeniem wnętrz.
- apteka Cosmedica.
Na otwarcie czeka jeszcze salon Hexeline, a dla miłośników pięknych wnętrz zostanie uruchomiony salon Lofhome.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?