Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kolejną kategorią, która podbija serca Polaków, są piwa...
fot. Marzena Bugała -Azarko/ Polska Press

Majówka: 26.04.2021. W małym gronie w lockdownie czy bez ograniczeń na świeżym powietrzu: w piwie szukamy coraz nowych smaków

Kolejną kategorią, która podbija serca Polaków, są piwa kraftowe, czyli te pochodzące z lokalnych, rzemieślniczych browarów. Mimo trudnej sytuacji wywołanej zamknięciem restauracji, lokali gastronomicznych i hoteli, mniejsze browary zostały z dużą ilością niesprzedanego piwa. W obawie przed dużymi stratami finansowymi, marki prowadziły intensywne kampanie reklamowe i rozpoczęły przeceny produktów z krótką datą ważności. Wszystko to przyczyniło się do popularyzacji piwa kraftowego wśród konsumentów – w 2020 roku szczególnym zainteresowaniem cieszyły się piwa Namysłów (139,44% r/r) i Zatecky (97,77% r/r).

Zobacz również

SUPRA, czyli biznes i nauka pod rękę. Dwa dni spotkań na UZ i w lubuskich firmach

SUPRA, czyli biznes i nauka pod rękę. Dwa dni spotkań na UZ i w lubuskich firmach

W Białobrzegach będzie Dzień Matki z Haliną Frąckowiak

W Białobrzegach będzie Dzień Matki z Haliną Frąckowiak

Polecamy

Szaleństwo u brzegów Portugalii. Fale porywają dzieci, a śmiałek bije rekordy [WIDEO]

O TYM SIĘ MÓWI
Szaleństwo u brzegów Portugalii. Fale porywają dzieci, a śmiałek bije rekordy [WIDEO]

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE

Reklamy na VOD już w Polsce – będziesz oglądać?

Reklamy na VOD już w Polsce – będziesz oglądać?