Popularne sieci sklepów zadeklarowały, że nie będą prowadziły sprzedaży żywego karpia. Głos w sprawie zabrał promotor branży producentów karpia - Zbigniew Szczepański. Mówi się, że decyzja popularnych dyskontów poważnie odbije się na zarobkach sklepów w okresie przedświątecznym.
– Sklepy, które nie będą sprzedawać żywych karpi, zanotują niższe obroty w okresie świątecznym. Polacy są przywiązani do tradycji związanej z zakupem świeżej ryby, a nie tej leżącej dwa tygodnie w lodówce – powiedział Zbigniew Szczepański, promotor branży producentów karpia.
Zobacz też:
Tradycyjne potrawy wigilijne - lista +przepisy
Zobacz też:
Terminy ferii zimowych 2019 - sprawdź kiedy wybrać się na ferie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?