- Nasze przychody i obroty w 60 proc. generowane są na rynkach zewnętrznych. W związku z tym musimy budować rozpoznawalność, musimy budować siłę marki- mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN Orlen.- Przez podpisanie umowy z Williamsem, poprzez zaangażowanie Roberta Kubicy budujemy tę rozpoznawalność zarówno w kraju, gdzie jest bardzo wysoka, ale budujemy na rynkach zewnętrznych. To również ma nie tylko zabarwienie sportowe, ale również ma ten czynnik biznesowy- dodaje.

Zobacz galerię

Przeczytaj także:

Szczegóły umowy nie zostały ujawnione. Według nieoficjalnych informacji Orlen za roczne bycie oficjalnym partnerem Williamsa zapłaci około 50 mln zł.

Zobacz galerię

- Nadal będziemy zaangażowani w te dziedziny sportu, w które jesteśmy, ale oprócz zaangażowania, naszym czołowym kor biznesem jest produkcja paliw, w związku z tym idziemy w sporty, sporty które mają charakter sportów motoryzacyjnych i stąd nasze zaangażowanie- mówi Obajtek.