Kraft Foods liderem na polskim rynku wyrobów czekoladowych

Arti
Po pierwszym półroczu Kraft Foods miał w Polsce 14 procent udziałów w rynku, a udział Lotte Wedla.
Po pierwszym półroczu Kraft Foods miał w Polsce 14 procent udziałów w rynku, a udział Lotte Wedla. scx.hu
Koncern ten jest między innymi właścicielem fabryk w Skarbimierzu.

Producent takich marek jak Alpen Gold, Milka czy Prince Polo zepchnął z pozycji lidera firmę Lotte Wedel. Po pierwszym półroczu Kraft Foods miał w Polsce 14 procent udziałów w rynku, a udział Lotte Wedla, który jednak wciąż króluje na rynku czekolady i ptasiego mleczka, skurczył się z 14 na 13,2 proc.

Lotte Wedel już wprowadziła zwolnienia grupowe, zamroziła też projekt budowy nowej fabryki w Świdnicy, ale z drugiej strony zapowiada kontrofensywę i myśli o rozbudowie swojej oferty o nowej produkty np. o gumy do żucia, ale rywalizacja z Kratf Foods będzie bardzo trudna.

Międzynarodowy koncern - który wciąż chce rozbudowywać swoje fabryki na Opolszczyźnie i rezerwuje do tego spory teren w Skarbimierzu - skupia dwanaście kultowych marek firmy - Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang i Trident.

Obroty firmy w 2011 roku wyniosły 54,4 mld USD, a jej produkty były obecne w 170 krajach.

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Materiał oryginalny: Kraft Foods liderem na polskim rynku wyrobów czekoladowych - Nowa Trybuna Opolska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie