Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kradzieże, groźby, awantury - zobacz, co ludzie robią dla Świeżaków, Śłodziaków i Fajniaków z Biedronki

BAZA
Słodziaki, Fajniaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja.Czytaj dalej ------>
Słodziaki, Fajniaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja.Czytaj dalej ------>Robert Woźniak
Słodziaki, Świeżaki a ostatnio także Fajniaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja.

Gang Świeżaków to program lojalnościowy, który gościł w marketach w różnych krajach, ale cieszył się umiarkowanym zainteresowaniem. To zmieniło się, gdy pluszowe owoce i warzywa zawitały do Polski. Świeżaków pojawił się w Biedronkach w sierpniu 2016 roku i z miejsca podbił serca klientów. Polacy wymienili za naklejki lub kupili aż 5 mln pluszaków. Spektakularny sukces sprawił, że akcję powtórzono w kolejnym roku.

W 2018 roku Świeżaki ustąpiły miejsca Gangowi Słodziaków. Pluszowe zwierzaki okazały się równie skutecznym magnesem na klientów, a doczekały się także książek i gadżetów ze sobą w roli głównej. Ich następcami zostały z kolei promujące ekologię Fajniaki.

Sukces Biedronki próbowała powtórzyć konkurencja, ale jak dotąd nie zdołała skopiować fenomenu Świeżaków i Słodziaków. Ostatnią próbę podjął Lidl, który kusi Leśnymi Lidlakami.

Olbrzymia popularność pluszaków z Biedronki powoduje niestety także patologiczne sytuacje. Świeżaki, Fajniaki i Słodziaki mają swoją mroczną stronę, a w niej kradzieże, seks i groźby. Zresztą zobaczcie sami:

Słodziaki, Fajniaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja.Czytaj dalej ------>

Kradzieże, groźby, awantury - zobacz, co ludzie robią dla Św...

Zobacz też:

Popularne określenie "Dej, mam horom curke" wzięło się od nasilającej się w Internecie plagi roszczeń osób (głównie młodych matek), które liczą, że ktoś da im coś za darmo. Wiele z tych próśb jest wyjątkowo bezczelnych, a często rażących brakiem wyobraźni i bezdennej głupoty. Kolekcjonuje je fanpage "Dej, mam horom curke". Zobacz w galerii najzabawniejsze z nich ---->

"Dej, mam horom curke", czyli najgłupsze i najbardziej bezcz...

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska