Sieć marketów „dom i ogród” Bricomarché oferuje zakupy w innowacyjnych Bricomatach. Rozwiązanie to pozwala na zamówienie potrzebnych nam produktów przez Internet i odebranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach.
Innowacyjne i bezpieczne rozwiązanie Bricomarché
Bricomaty to boksy zlokalizowane przed sklepami Bricomarché w specjalnie oznaczonych strefach, które umożliwiają elastyczny czas odbioru produktów zakupionych w sklepie internetowym. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest całkowicie unikatowe w tego typu rozwiązaniach.
Jesteśmy dumni, że wprowadziliśmy tę nowatorską formę odbioru towarów w Bricomarché we Wrocławiu, która pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego Klienta w obecnych czasach. Bricomaty umożliwiają mu odbiór zamówień w dogodnym dla niego dniu i godzinie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. W obecnej sytuacji pandemii COVID-19 rozwiązanie to powoduje, że klient nie musi wchodzić do sklepu, tylko odbiera towar w Bricomacie, przez co eliminujemy kontakty – mówi Krzysztof Stangenberg, Prezes zarządu Bricomarché Wrocław. – Cały proces odbioru zamówienia jest niezwykle prosty. Klient jedynie wprowadza na ekranie swój numer telefonu, podany podczas zakupów, oraz kod dostępu, który otrzymał w formie SMS-a.
Bricomarché oferuje swoim klientom usługę bezpośredniego dowozu towaru oraz zakupy przez telefon dla fachowców i seniorów.
Chcesz zrobić zakupy online w Bricomarché we Wrocławiu? Odwiedź naszą stronę internetową:

Szymon Hołownia ma duże ego, większe ma tylko Lech Wałęsa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?