Koparka staranowana na torach kolejowych. W akcji śmigłowiec LPR

AND
smiglowiec lotnicze pogotowie ratunkowe lpr.
smiglowiec lotnicze pogotowie ratunkowe lpr. Fot. Piotr Krzyzanowski/Polska Press Grupa
Trwa akcja ratunkowa po wypadku, do którego doszło na remontowanych torach kolejowych niedaleko Świdnicy.

Do zdarzenia doszło w południe na remontowanych torach kolejowych w pobliżu stacji Świdnica Kraszowice. Na jednym z przejazdów drezyna staranowała koparkę. Jej operator jest w ciężkim stanie. Na miejsce wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Wrocławia.

- Zgłoszenie o wypadku dostaliśmy około godziny 12.10. Na remontowanej linii kolejowej nr 285 między Świdnicą i Bystrzycą Dolną, w pobliżu stacji Świdnica Kraszowice, jadąca drezyna zahaczyła o pracującą na torowisku koparkę – powiedział nam starszy kapitan Łukasz Grzelak, ze świdnickiej straży pożarnej.

Operator koparki, którego wyciągnięto już z rozbitej maszyny jest w ciężkim stanie. Ma urazy m.in. kręgosłupa i obu nóg.

Na miejscu są trzy zastępu straży pożarnej, ekipa pogotowia ratunkowego i policja. Ustalane są okoliczności katastrofy.

Będą zmiany zasad w noszeniu maseczek?

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Natalia Trefler

Widzę, że nie mają w planach puszczanie nowych, długich pociągów na Zgorzelec. I bardzo dobrze! Po elektryfikacji do Zgorzelca Impulsy miały jeździć nabite pasażerami, a tymczasem z moich obserwacji wynika, że za Węglińcem w Impulsach hula wiatr. Na razie jeszcze jeżdżą tam długie jednostki, ale z tego co wiem planowane jest od najbliższej korekty puszczanie na Zgorzelec wyłącznie krótkich 36WE. Natomiast długie Impulsy będą dojeżdżać tylko do Legnicy. Już widzę ten skowyt zgorzeleckiego mikolstwa z Infokolej. Róbcie zapasy popcornu. :D Natomiast długie Impulsy na wzmocnienie oferty do Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby nadają się jak najbardziej, nie ma linii kolejowej na Dolnym Śląsku z większym przyrostem pasażerów niż 274. Ot, taka ironia losu - na E30 pasażerów ubywa, a na 274 przybywa. Jelenia Góra w statystykach UTK weszła pod względem wymiany pasażerów w pociągach do pierwszej piątki (i jest jedynym miastem w czołówce spoza aglomeracji wrocławskiej, co oznacza, że SAMA generuje ten ruch), natomiast Zgorzelec wypadł z drugiej pozycji poza pierwszą dziesiątkę. Mikolstwo z Infokolej od kiedy się o tym dowiedziało, jest w totalnej depresji, a fryzjerka już teraz codziennie musi smarować duрę swoją słynną maścią na ból duрy (przepisaną jej przez psychiatrę), żeby jej się jeszcze bardziej nie pogorszyło.

P
Piotr Cieślicki

Tylko kury i kaczki będą miały świetny dojazd na targ to Wrocławia na Wsiebodzkim. A co z sudeckimi kurortami Karpaczem, Świeradowem, Lwówkiem, gdzie mieszkańcy potrzebują pociągów???

Dodaj ogłoszenie