Koniec remontu i budowy ulicy Fabrycznej. Kiedy otwarcie?

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
Ulica Fabryczna po remoncie Wrocławskie Inwestycje
Ta ulica zmieniła się nie do poznania! Mowa o zaniedbanej Fabrycznej i Otyńskiej, które na dłuższym fragmencie biegną równolegle do ul. Strzegomskiej i zapewniają dojazd do Wrocławskiego Parku Przemysłowego, Wrocławskiego Parku Technologicznego czy Wyższej Szkoły Bankowej. Właśnie trwają ostatnie prace w tym miejscu. Kiedy otwarcie?

Inwestycja prowadzona przez wrocławski magistrat kosztowała nieco ponad 19 mln złotych. Co zrobiono za te pieniądze? - Podczas przebudowy ul. Fabrycznej i Otyńskiej (to wspólna inwestycja, z otwartej ulicy Otyńskiej kierowcy już korzystają) wybudowaliśmy kilometr nowej drogi, 1,8 km ciągów pieszych, 955 metrów ścieżek rowerowych. Powstały nowe przystanki autobusowe z wiatami i informacją dla pasażerów, prowadzono również prace przy sieciach podziemnych - wymieniają urzędnicy ze spółki Wrocławskie Inwestycje.

W tym momencie trwają ostatnie prace wykończeniowe, malowane są znaki. Miasto chwali się także nasadzeniem nowych drzew: dębów (35 sztuk), topoli (5 sztuk) i klonów (3 sztuki).

Otwarcie ul. Fabrycznej zaplanowano na 3 kwietnia, czyli na przyszły piątek.

W TYM MIEJSCU NA FABRYCZNEJ DAWNEJ KOŃCZYŁ SIĘ MARNEJ JAKOŚCI ASFALT I ZACZYNAŁY WYBOJE

Rząd znosi kolejne ograniczenia.

Wideo

Komentarze 30

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Owszem, jest sporo miejsca. Od Strzegomskiej, po przejściu pod eskakadą, miała byc normalna, dwupasmowa droga, wygodny dojazd na Nowy Dwór.

Nie ma i nie będzie. Za to remontuje się wąskie uliczki. Parodia rozbudowy komunikacji w miescie.

G
Gość
27 marca, 09:52, Gość:

Oczywiście, jeden pas ruchu, wokoło las biurowców, prywatne uczelnie, budynki. Jeden pas ruchu ma tutaj cokolwiek rozwiązać.

Tym miastem rządzą idioci.

27 marca, 11:41, Gość:

A gdzie tam chciałeś zmieścić drugi pas ruchu idioto? Popatrz najpierw na zdjęcia i dopiero potem się wymądrzaj.

27 marca, 11:47, Gość:

Nowa droga mogła byc jedno kierunkowa a stara też by była jedno kierunkowa będzie armagedon. Jeszcze nic co naprawili w ostatnim czasie nie polepszyło sytuacji taka miejska inżynieria

Ale przecież o to chodzi, żeby korzystającym z własnych aut było coraz gorzej, także wszystko zgodnie z założeniami magistratu.

G
Gość
27 marca, 12:33, Gość:

Brawo za zatoczki autobusowe. Wszyscy zmotoryzowani dziękują serdecznie. Podobnie za Obornicką i Pełczyńską. Spodziewaliśmy się zatoczek a tak nadal będziemy stać w korkach. Ale na równym asfalcie. Dziękuję serdecznie

I dobrze!

Rowerami macie jeździć zacofańcy!

G
Gość
27 marca, 12:32, pepe:

Droga wąska, mimo to może trochę odciąży Strzegomską. Na pewno jest potrzebna. Co do nasadzeń, to nie się czym chwalić. W miejsce wyciętych drzew powinni nasadzić 500 nowych a nie 43.

Nie odciąży, tylko zastąpi. Za chwilę Strzegomska zostanie zamknięta z powodu budowy wiaduktu dla TAT.

G
Geszefcik
27 marca, 14:16, Gość:

Topole to chwast drzewny - nie wolno ich sadzić przy budynkach, ciągach komunikacyjnych - kto na to pozwolił??? Sadzić tylko drzewa tlenowe

Spokojnie, już mają zaplanowane ich wycięcie w niedalekiej przyszłości...

G
Gość
27 marca, 14:01, WSNR:

Skończyłem szkołę podstawową to ją wyremontowali. Skończyłem gimnazjum to też je wyremontowali.

Wiecie co się stało z liceum jak poszedłem na studia? Tak, dokładnie. Wyremontowali cały budynek.

Przynajmniej minęło parę lat jak już skończyłem studiować i dopiero teraz wyremontowali drogę, którą jeździłem na uczelnię.

Ech życie...

Spokojnie, teraz nikt nią nie będzie jeździł na uczelnię, ponieważ nie ma tam odpowiedniej ilości miejsc parkingowych.

G
Gość

Topole to chwast drzewny - nie wolno ich sadzić przy budynkach, ciągach komunikacyjnych - kto na to pozwolił??? Sadzić tylko drzewa tlenowe

W
WSNR

Skończyłem szkołę podstawową to ją wyremontowali. Skończyłem gimnazjum to też je wyremontowali.

Wiecie co się stało z liceum jak poszedłem na studia? Tak, dokładnie. Wyremontowali cały budynek.

Przynajmniej minęło parę lat jak już skończyłem studiować i dopiero teraz wyremontowali drogę, którą jeździłem na uczelnię.

Ech życie...

X
XYZ

Rzadko bywam w tamtej okolicy. Może jakaś mapka ?

G
Gość
27 marca, 12:23, Antysutry:

Kilometr drogi i tyle samo dla pdalarzy. Zamiast zatoki autobusowej jakieś bazgroły na jezdni tamujące i tak nieprzejezdna ulice. K...wa to jest inwestycja na miarę 10tysiecznego miasteczka?

Jesteśmy w UE od prawie 16 lat i każdy średnio inteligentny człowiek wie, że przebudowa każdej ulicy za środki unijne musi wiązać się z powstaniem drogi dla rowerów. Co do zatoczek zaś, to w pasie drogowym tej ulicy zwyczajnie nie ma na nie miejsca.

G
Gość

Brawo za zatoczki autobusowe. Wszyscy zmotoryzowani dziękują serdecznie. Podobnie za Obornicką i Pełczyńską. Spodziewaliśmy się zatoczek a tak nadal będziemy stać w korkach. Ale na równym asfalcie. Dziękuję serdecznie

p
pepe

Droga wąska, mimo to może trochę odciąży Strzegomską. Na pewno jest potrzebna. Co do nasadzeń, to nie się czym chwalić. W miejsce wyciętych drzew powinni nasadzić 500 nowych a nie 43.

A
Antysutryk
27 marca, 11:30, Gość:

WYP.IER.DOLIĆ PKP Z MIASTA! NIE MOŻE BYĆ ŻEBY DWA WAGONY ŻWIRU BLOKOWAŁY CAŁE MIASTO W KORKU! TAKIE RZECZY TYLKO WE WROCŁAWIU! TORY ROZEBRAĆ, NASYPY ZAORAĆ, PKP PUŚCIĆ OBWODNICĄ MIASTA!

27 marca, 11:46, Gość:

Wypi.erdolić to trzeba jak najwięcej aut i to w trybie natychmiastowym. Na początek trzeba zrobić myto na rogatkach dla wszystkich przyjezdnych, którzy zjeżdżają się do nas tabunami, niszczą drogi i chodniki, a podatki płacą u siebie na wsi. Co do PKP zaś, to niestety torów przenieść się nie da, ale faktycznie można byłoby w paru miejscach zbudować wiadukty albo wykopać tunele. To chyba jednak przerasta finansowo oraz organizacyjnie dzisiejszych decydentów.

Ich wszystko przerasta

G
Gość
27 marca, 09:52, Gość:

Oczywiście, jeden pas ruchu, wokoło las biurowców, prywatne uczelnie, budynki. Jeden pas ruchu ma tutaj cokolwiek rozwiązać.

Tym miastem rządzą idioci.

27 marca, 11:41, Gość:

A gdzie tam chciałeś zmieścić drugi pas ruchu idioto? Popatrz najpierw na zdjęcia i dopiero potem się wymądrzaj.

Nowa droga mogła byc jedno kierunkowa a stara też by była jedno kierunkowa będzie armagedon. Jeszcze nic co naprawili w ostatnim czasie nie polepszyło sytuacji taka miejska inżynieria

G
Gość
27 marca, 11:30, Gość:

WYP.IER.DOLIĆ PKP Z MIASTA! NIE MOŻE BYĆ ŻEBY DWA WAGONY ŻWIRU BLOKOWAŁY CAŁE MIASTO W KORKU! TAKIE RZECZY TYLKO WE WROCŁAWIU! TORY ROZEBRAĆ, NASYPY ZAORAĆ, PKP PUŚCIĆ OBWODNICĄ MIASTA!

Wypi.erdolić to trzeba jak najwięcej aut i to w trybie natychmiastowym. Na początek trzeba zrobić myto na rogatkach dla wszystkich przyjezdnych, którzy zjeżdżają się do nas tabunami, niszczą drogi i chodniki, a podatki płacą u siebie na wsi. Co do PKP zaś, to niestety torów przenieść się nie da, ale faktycznie można byłoby w paru miejscach zbudować wiadukty albo wykopać tunele. To chyba jednak przerasta finansowo oraz organizacyjnie dzisiejszych decydentów.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3