Koniec remontu i budowy ulicy Fabrycznej. Kiedy otwarcie?

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
Ulica Fabryczna po remoncie Wrocławskie Inwestycje
Ta ulica zmieniła się nie do poznania! Mowa o zaniedbanej Fabrycznej i Otyńskiej, które na dłuższym fragmencie biegną równolegle do ul. Strzegomskiej i zapewniają dojazd do Wrocławskiego Parku Przemysłowego, Wrocławskiego Parku Technologicznego czy Wyższej Szkoły Bankowej. Właśnie trwają ostatnie prace w tym miejscu. Kiedy otwarcie?

Inwestycja prowadzona przez wrocławski magistrat kosztowała nieco ponad 19 mln złotych. Co zrobiono za te pieniądze? - Podczas przebudowy ul. Fabrycznej i Otyńskiej (to wspólna inwestycja, z otwartej ulicy Otyńskiej kierowcy już korzystają) wybudowaliśmy kilometr nowej drogi, 1,8 km ciągów pieszych, 955 metrów ścieżek rowerowych. Powstały nowe przystanki autobusowe z wiatami i informacją dla pasażerów, prowadzono również prace przy sieciach podziemnych - wymieniają urzędnicy ze spółki Wrocławskie Inwestycje.

W tym momencie trwają ostatnie prace wykończeniowe, malowane są znaki. Miasto chwali się także nasadzeniem nowych drzew: dębów (35 sztuk), topoli (5 sztuk) i klonów (3 sztuki).

Otwarcie ul. Fabrycznej zaplanowano na 3 kwietnia, czyli na przyszły piątek.

W TYM MIEJSCU NA FABRYCZNEJ DAWNEJ KOŃCZYŁ SIĘ MARNEJ JAKOŚCI ASFALT I ZACZYNAŁY WYBOJE

Koronawirus groźny tylko w pomieszczeniach

Wideo

Komentarze 30

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Owszem, jest sporo miejsca. Od Strzegomskiej, po przejściu pod eskakadą, miała byc normalna, dwupasmowa droga, wygodny dojazd na Nowy Dwór.

Nie ma i nie będzie. Za to remontuje się wąskie uliczki. Parodia rozbudowy komunikacji w miescie.

G
Gość
27 marca, 09:52, Gość:

Oczywiście, jeden pas ruchu, wokoło las biurowców, prywatne uczelnie, budynki. Jeden pas ruchu ma tutaj cokolwiek rozwiązać.

Tym miastem rządzą idioci.

27 marca, 11:41, Gość:

A gdzie tam chciałeś zmieścić drugi pas ruchu idioto? Popatrz najpierw na zdjęcia i dopiero potem się wymądrzaj.

27 marca, 11:47, Gość:

Nowa droga mogła byc jedno kierunkowa a stara też by była jedno kierunkowa będzie armagedon. Jeszcze nic co naprawili w ostatnim czasie nie polepszyło sytuacji taka miejska inżynieria

Ale przecież o to chodzi, żeby korzystającym z własnych aut było coraz gorzej, także wszystko zgodnie z założeniami magistratu.

G
Gość
27 marca, 12:33, Gość:

Brawo za zatoczki autobusowe. Wszyscy zmotoryzowani dziękują serdecznie. Podobnie za Obornicką i Pełczyńską. Spodziewaliśmy się zatoczek a tak nadal będziemy stać w korkach. Ale na równym asfalcie. Dziękuję serdecznie

I dobrze!

Rowerami macie jeździć zacofańcy!

G
Gość
27 marca, 12:32, pepe:

Droga wąska, mimo to może trochę odciąży Strzegomską. Na pewno jest potrzebna. Co do nasadzeń, to nie się czym chwalić. W miejsce wyciętych drzew powinni nasadzić 500 nowych a nie 43.

Nie odciąży, tylko zastąpi. Za chwilę Strzegomska zostanie zamknięta z powodu budowy wiaduktu dla TAT.

G
Geszefcik
27 marca, 14:16, Gość:

Topole to chwast drzewny - nie wolno ich sadzić przy budynkach, ciągach komunikacyjnych - kto na to pozwolił??? Sadzić tylko drzewa tlenowe

Spokojnie, już mają zaplanowane ich wycięcie w niedalekiej przyszłości...

G
Gość
27 marca, 14:01, WSNR:

Skończyłem szkołę podstawową to ją wyremontowali. Skończyłem gimnazjum to też je wyremontowali.

Wiecie co się stało z liceum jak poszedłem na studia? Tak, dokładnie. Wyremontowali cały budynek.

Przynajmniej minęło parę lat jak już skończyłem studiować i dopiero teraz wyremontowali drogę, którą jeździłem na uczelnię.

Ech życie...

Spokojnie, teraz nikt nią nie będzie jeździł na uczelnię, ponieważ nie ma tam odpowiedniej ilości miejsc parkingowych.

G
Gość

Topole to chwast drzewny - nie wolno ich sadzić przy budynkach, ciągach komunikacyjnych - kto na to pozwolił??? Sadzić tylko drzewa tlenowe

W
WSNR

Skończyłem szkołę podstawową to ją wyremontowali. Skończyłem gimnazjum to też je wyremontowali.

Wiecie co się stało z liceum jak poszedłem na studia? Tak, dokładnie. Wyremontowali cały budynek.

Przynajmniej minęło parę lat jak już skończyłem studiować i dopiero teraz wyremontowali drogę, którą jeździłem na uczelnię.

Ech życie...

X
XYZ

Rzadko bywam w tamtej okolicy. Może jakaś mapka ?

G
Gość
27 marca, 12:23, Antysutry:

Kilometr drogi i tyle samo dla pdalarzy. Zamiast zatoki autobusowej jakieś bazgroły na jezdni tamujące i tak nieprzejezdna ulice. K...wa to jest inwestycja na miarę 10tysiecznego miasteczka?

Jesteśmy w UE od prawie 16 lat i każdy średnio inteligentny człowiek wie, że przebudowa każdej ulicy za środki unijne musi wiązać się z powstaniem drogi dla rowerów. Co do zatoczek zaś, to w pasie drogowym tej ulicy zwyczajnie nie ma na nie miejsca.

G
Gość

Brawo za zatoczki autobusowe. Wszyscy zmotoryzowani dziękują serdecznie. Podobnie za Obornicką i Pełczyńską. Spodziewaliśmy się zatoczek a tak nadal będziemy stać w korkach. Ale na równym asfalcie. Dziękuję serdecznie

p
pepe

Droga wąska, mimo to może trochę odciąży Strzegomską. Na pewno jest potrzebna. Co do nasadzeń, to nie się czym chwalić. W miejsce wyciętych drzew powinni nasadzić 500 nowych a nie 43.

A
Antysutryk
27 marca, 11:30, Gość:

WYP.IER.DOLIĆ PKP Z MIASTA! NIE MOŻE BYĆ ŻEBY DWA WAGONY ŻWIRU BLOKOWAŁY CAŁE MIASTO W KORKU! TAKIE RZECZY TYLKO WE WROCŁAWIU! TORY ROZEBRAĆ, NASYPY ZAORAĆ, PKP PUŚCIĆ OBWODNICĄ MIASTA!

27 marca, 11:46, Gość:

Wypi.erdolić to trzeba jak najwięcej aut i to w trybie natychmiastowym. Na początek trzeba zrobić myto na rogatkach dla wszystkich przyjezdnych, którzy zjeżdżają się do nas tabunami, niszczą drogi i chodniki, a podatki płacą u siebie na wsi. Co do PKP zaś, to niestety torów przenieść się nie da, ale faktycznie można byłoby w paru miejscach zbudować wiadukty albo wykopać tunele. To chyba jednak przerasta finansowo oraz organizacyjnie dzisiejszych decydentów.

Ich wszystko przerasta

G
Gość
27 marca, 09:52, Gość:

Oczywiście, jeden pas ruchu, wokoło las biurowców, prywatne uczelnie, budynki. Jeden pas ruchu ma tutaj cokolwiek rozwiązać.

Tym miastem rządzą idioci.

27 marca, 11:41, Gość:

A gdzie tam chciałeś zmieścić drugi pas ruchu idioto? Popatrz najpierw na zdjęcia i dopiero potem się wymądrzaj.

Nowa droga mogła byc jedno kierunkowa a stara też by była jedno kierunkowa będzie armagedon. Jeszcze nic co naprawili w ostatnim czasie nie polepszyło sytuacji taka miejska inżynieria

G
Gość
27 marca, 11:30, Gość:

WYP.IER.DOLIĆ PKP Z MIASTA! NIE MOŻE BYĆ ŻEBY DWA WAGONY ŻWIRU BLOKOWAŁY CAŁE MIASTO W KORKU! TAKIE RZECZY TYLKO WE WROCŁAWIU! TORY ROZEBRAĆ, NASYPY ZAORAĆ, PKP PUŚCIĆ OBWODNICĄ MIASTA!

Wypi.erdolić to trzeba jak najwięcej aut i to w trybie natychmiastowym. Na początek trzeba zrobić myto na rogatkach dla wszystkich przyjezdnych, którzy zjeżdżają się do nas tabunami, niszczą drogi i chodniki, a podatki płacą u siebie na wsi. Co do PKP zaś, to niestety torów przenieść się nie da, ale faktycznie można byłoby w paru miejscach zbudować wiadukty albo wykopać tunele. To chyba jednak przerasta finansowo oraz organizacyjnie dzisiejszych decydentów.

Dodaj ogłoszenie