- Komunikacja we Wrocławiu, a szczególnie na jego południu, nie jest doskonała. Mamy najwolniejszą ulicę w Polsce, ul. Zwycięską, przez którą w ogromnych korkach stoją i tracą czas mieszkańcy m.in. Jagodna czy Partynic. Mamy niedokończoną wschodnią obwodnicę Wrocławia. Mamy również osiedla, do których nie ma poprowadzonych linii tramwajowych, w związku z czym aby się z nich wydostać, potrzeba autobusu czy samochodu, który potem stoi w korku. Trzeba to zmienić - mówi Michał Jaros.
Kandydat Nowoczesnej uważa, że koniecznie trzeba dokończyć budowę wschodniej obwodnicy Wrocławia, kluczowy będzie odcinek z Żernik Wrocławskich do Bielan. Jaros twierdzi, że ten odcinek obwodnicy powinien zostać wybudowany według pierwotnego wariantu, czyli przez Wysoką.
Jaros postuluje też wybudowanie linii tramwajowych na Jagodno i Ołtaszyn. Ta ostatnia linia powinna zostać przedłużona do wsi Wysoka.
Parlamentarzysta zamierza również namawiać rząd do przebudowy autostrady A4, na odcinku od Kątów Wrocławskich do Karwian.
- Autostrada powinna posiadać po 3 pasy ruchu w obu kierunkach, a dodatkowo przebudowany powinien zostać węzeł bielański, który powstawał w czasach zupełnie innego natężenia ruchu samochodowego - mówi Jaros. - Mam nadzieję, że premier z Wrocławia zechce pomóc zrealizować ten plan - dodaje Jaros. Poseł uważa, że pieniądze na przebudowę drogi znajdą się, dzięki zaoszczędzonym pieniądzom z budowy ostatniego odcinka S3.
Jaros przypomniał także swój inny pomysł, budowy trzech estakad na wjeździe do miasta od południa w ciągu al. Karkonoskiej: dwie nad skrzyżowaniem z ul. Zwycięską i Jeździecką oraz jedna na wlocie z ul. Wyścigowej w Karkonoską.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?