Kajetan Kajetanowicz na wyjątkowym muralu

Sponsorem akcji specjalnej jest GRUPA LOTOS SA
„To będzie najefektowniej przejechany rajd!” – przekonuje z muralu kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz. Dzieło pojawiło się na ścianie budynku przy ul. Podwale 7 we Wrocławiu. To część kampanii Grupy LOTOS.

Kampania pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ” ruszyła 1 maja. Jej celem jest zachęcenie kierowców stacji LOTOS do wymiany punktów Navigator na środki finansowe, które LOTOS przekaże na badania nad zwalczaniem koronawirusa. W ramach akcji w telewizji pojawił się spot z ambasadorami koncernu, a w pięciu polskich miastach powstały wyjątkowe murale. Oprócz Wrocławia można je zobaczyć w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Od czerwca mural z Kajetanem Kajetanowiczem będzie można oglądać przy Moście Grunwaldzkim (Wybrzeże Słowackiego 5).

Murale LOTOSU ukazują powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję tak bardzo utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. We wspólnej wizji twórców zestawiono obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami. Projekt jest owocem współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu. Prace trwały niemal dwa tygodnie.

Kampania Grupy LOTOS to jedna z akcji, podjętych przez spółkę w czasie pandemii koronawirusa.

Z tej kampanii płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z pandemią. Kierowcy mogą przekazywać punkty na badania nad leczeniem koronawirusa. Drugie przesłanie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać. Stworzone w ramach akcji murale to dziś wizualizacja nadziei na powrót normalności. Wizualizacja, która miejmy nadzieję już niedługo stanie się wspomnieniem minionych, dziwnych czasów – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS.

Grupa LOTOS realizuje kampanię we współpracy ze spółką LOTOS Paliwa i Fundacją LOTOS. – Wspólne działanie jest bardzo ważne, szczególnie w tym trudnym czasie. Nasi klienci mogą przekazywać swoje punkty Navigator na badania nad leczeniem koronawirusa. W ten sposób każdy z nich dokłada swoją cegiełkę w budowaniu wspólnego celu, jakim jest powrót do normalności – dodaje Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

Punkty Navigator można przekazać logując się na stronie www.lotosnavigator.pl. Każde 650 punktów to 10 zł, które Fundacja LOTOS przekaże placówkom badawczym.

Grupa LOTOS od początku pandemii włącza się w walkę z jej skutkami. Koncern przekazał ponad 7,5 mln zł na wsparcie polskiej służby zdrowia. Umożliwił też służbom mundurowym darmowe tankowanie na wybranych stacjach LOTOS i korzystanie z darmowego ciepłego napoju. Więcej o zaangażowaniu Grupy LOTOS w akcje pomocowe dotyczące pandemii koronawirusa można przeczytać na www.lotos.pl.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3