Jedna z największych inwestycji kolejowych w Polsce zagrożona

q
Włoska firma Astaldi wypowiedziała umowę na wykonanie przebudowy torów kolejowych na odcinku Lublin-Dęblin – podał portal Onet. Opóźnienia w pracach sięgały kilku miesięcy. Dodatkowo Włosi nie płacili podwykonawcom.

Przebudowa torów na trasie nr 7 między Lublinem a Warszawą powoli powinna dobiegać końca. Tymczasem opóźnienia sięgają kilku miesięcy. Od kilku tygodni napływały informacje o problemach włoskiego konsorcjum Astaldi, które za ok. 930 mln zł miało wyremontować odcinek na trasie Lublin-Dęblin. Nie dość, że opóźnienie inwestycji urosło do kilku miesięcy, to jeszcze firma nie płaciła podwykonawcom na prowadzone prace. W efekcie roboty niemal całkowicie stanęły.

Teraz okazuje się, że Włosi wypowiedzieli umowę Polskim Kolejom Państwowym. To oznacza, że opóźnienia mogą być jeszcze większe. Na ten moment trudno powiedzieć, kiedy mieszkańcy Lublina będą mogli skorzystać z szybkiej kolei do Warszawy. Wartość całej inwestycji polegającej na modernizacji torów na trasie Lublin-Otwock wynosi ok. 3,4 mld zł.
Źródło: Onet

Wideo

Materiał oryginalny: Jedna z największych inwestycji kolejowych w Polsce zagrożona - Nowa Trybuna Opolska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie