Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak się zmienia wrocławska Magnolia

Klaudia Kitlińska
Jak się zmienia wrocławska Magnolia
Jak się zmienia wrocławska Magnolia Materiały Prasowe
Przebudowa Magnolii Park dobiera końca. Wiosną przyszłego roku będzie tu działać sześćdziesiąt nowych sklepów i ponad dwadzieścia dodatkowych restauracji i kawiarni. Ale dokładna data oficjalnego otwarcia galerii po wielkich zmianach nie jest jeszcze znana.

W strefie zakupów mają znaleźć się nowe marki, także takie, których nie było do tej pory nigdzie we Wrocławiu. Cały czas prowadzone są rozmowy z potencjalnymi najemcami.
Natomiast planowane punkty gastronomiczne to między innymi powracające Pizza Hut i Ohh!! Sushi & Grill – usytuowane przy wejściu od strony ulicy Legnickiej oraz Burger King, który będzie mieścił się na pierwszym piętrze, w strefie food court. Wraz z kolejnymi etapami rozbudowy, restauracji ma przybywać przede wszystkim właśnie tam.

 

Rozrywka, sport i wypoczynek
Nieco wcześniej – w styczniu – na terenie Magnolii otwarty zostanie klub fitness Pure Fitness Jatomi. To jednak dopiero początek zmian w strefie rekreacyjnej.
Metamorfozę ma przejść przestrzeń dookoła Magnolii Park. Na miejscu dawnego amfiteatru powstanie multifunkcyjne boisko koszykarsko-siatkarsko--tenisowe. Stary – i dobrze znany klientom przychodzącym do Magnolii z dziećmi – plac zabaw pozostanie na swoim miejscu, będzie jednak zrewitalizowany. Dodatkowo na całym obszarze ma być więcej zieleni. Będzie można wypoczywać na ławkach w otoczeniu drzew, krzewów i fontann. Wytyczone zostały nowe ścieżki i dodatkowe nasadzenia.

Nowe marki
Rozbudowa Magnolii Park rozpoczęła się już ponad rok temu, w tym czasie – niezależnie od tego – zwiększyć się zakres prac. Dotarły tam marki takie, jak – między innymi – Decathlon, TKMaxx, Tom&Pauls, Guess, Dom Mody, Unique Boutique, Superpharm, a z restauracji – Przysmaki Domu Wiśniowieckich.

Roboty zewnętrzne zmierzają ku końcowi. Od strony ulicy Legnickiej możemy zobaczyć odbudowaną część galerii – nowe zadaszenie i elewację, a ogrodzenia są już demontowane.
We wnętrzu galerii trwają prace wykończeniowe.

Cała powierzchnia centrum handlowego powiększy się o 20 tysięcy metrów kwadratowych. Koszt całej inwestycji liczy około 45 milionów złotych.
Większy obszar i więcej atrakcji, a więc potrzeba będzie więcej miejsc parkingowych. Obecnie jest ich około 3200, docelowo ma być o 300 więcej. Ułatwi to klientom dojazd na zakupy.

Atrakcje na otwarcie
Jak będzie wyglądało wielkie otwarcie odnowionego centrum handlowego? W 2007 roku, kiedy Magnolia Park otwierana była po raz pierwszy, organizowane były konkursy z nagrodami, a w całym Wrocławiu rozdawano lody, jeździły też samochody i tramwaje reklamujące galerię na różne sposoby. Czym tym razem zaskoczą nas organizatorzy? Czy są planowane jakieś specjalne atrakcje? Na tę informację trzeba będzie jeszcze poczekać.

– Na tym etapie nie chcemy zdradzać szczegółów. Z pewnością wspólnie z naszymi klientami chcemy świętować ten ważny moment. Będziemy informować o planowanych działaniach – zapewnia Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolii Park.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska