Remont skończył się przeszło rok temu. Na części ulicy jest torowisko tramwajów, wyłożone betonowymi płytami. Tak by mogły tamtędy jeździć również autobusy. Płyty ułożono na specjalnym, gumowym podkładzie. Gumowe jest też uszczelnienie na łączeniach pomiędzy płytami. A ściślej powinno być bo – zauważono – że guma spomiędzy płyt wypada te zaczynają się ruszać a droga robić coraz bardziej wyboista.
- Trzeba sprawdzić dlaczego tak się dzieje – mówi Bartosz Nowak ze spółki Wrocławskie Inwestycje. - W najbliższym czasie zlecimy analizę, która ma odpowiedzieć na pytanie o przyczynę. Co potem? To już będzie zależało od wyników ekspertyzy.
Warto przypomnieć, ze remont tej ulicy przebiegał z kłopotami. Zaczął się w 2017 roku, wykonawcą była hiszpańska firma, z którą zerwano kontrakt z powodu opóźnień. W ubiegłym roku roboty kończyło konsorcjum firm Pro-Tra Building i Sieci i Zasilania. Chcieliśmy zapytać wykonawców o problem z betonowymi płytami na torowisku ale władze spółki Pro Tra Building nie chciały z nami rozmawiać.
Uszczelnienie betonowych płyt to nie jedyny problem nowo wyremontowanej Hubskiej. We wrześniu ubiegłego roku na torowisko spadł słup trakcji tramwajowej. Okazało się, że był źle zamocowany do podłoża. Po tej historii przejrzano mocowania pozostałych słupów.
Rozsypano gnojówkę przed Urzędem Wojewódzkim w Poznaniu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?