Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona?

Redakcja
pixabay.com
Tesco sprzedaje skorupiaki, by przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym.

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej między Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec?  - pyta " The Telegraph", na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam, że homary już od jakiegoś czasu sprzedaje w Wielkiej Brytanii Lidl i Aldi.  Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. -  czytamy na www.dlahandlu.pl.

Zobacz też: Polak zachwycił Anglików wpisem o ciężkim losie w Wielkiej Brytanii. Wpis robi furorę

Źródło: The Telegraph, dlahandlu.pl

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona? - Gazeta Pomorska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska