Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Film promujący Dolny Śląsk emitują na kanałach Discovery i National Geographic (FILMY)

SFO
Od wtorku na kanałach grupy Discovery i National Geographic trwa emisja spotów "Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy". Półminutowe filmy pokazywane będą tam do końca lutego. W tym czasie za pośrednictwem 12 kanałów tematycznych samego tylko National Geographic klipy promujące nasze województwo obejrzy niemal 1,8 mln widzów.

"Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy" to kontynuacja kampanii, która rozpoczęła się lutym 2012 roku emisją spotu "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Filmy, które przez najbliższe miesiące promować będą nasze województwo, prezentują 9 lokalizacji, wśród nich m.in. zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach.

W 2013 roku odbędzie się ok. 13 tys. emisji. Film będzie wyświetlany m.in. w kanałach grupy TVN, TVP1, TVP2, grupy Polsat, Eurosportu (w 46 krajach Europy), National Geographic i Discovery Channel. Koszt produkcji obu spotów wyniósł 614 tys. zł.

Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).

Pierwsza część kampanii i spot "Dolny Śląsk. Nie od opowiedzenia, do zobaczenia", w sumie spot obejrzało ponad 122 mln odbiorców. Całkowity koszt pierwszej części kampanii wyniósł 7, 6 mln zł, a produkcja samego spotu pochłonęła 332 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska