"Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy" to kontynuacja kampanii, która rozpoczęła się lutym 2012 roku emisją spotu "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Filmy, które przez najbliższe miesiące promować będą nasze województwo, prezentują 9 lokalizacji, wśród nich m.in. zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach.
W 2013 roku odbędzie się ok. 13 tys. emisji. Film będzie wyświetlany m.in. w kanałach grupy TVN, TVP1, TVP2, grupy Polsat, Eurosportu (w 46 krajach Europy), National Geographic i Discovery Channel. Koszt produkcji obu spotów wyniósł 614 tys. zł.
Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).
Pierwsza część kampanii i spot "Dolny Śląsk. Nie od opowiedzenia, do zobaczenia", w sumie spot obejrzało ponad 122 mln odbiorców. Całkowity koszt pierwszej części kampanii wyniósł 7, 6 mln zł, a produkcja samego spotu pochłonęła 332 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?