Euro 2012: Poluj na bilety u sponsorów

Marcin Torz
Paweł Relikowski
Nie wylosowałeś upragnionej wejściówki na mecz mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012? Jeszcze nic straconego!

Pod koniec kwietnia wielu z nas dostało mejl ze smutną informacją: "Twój wniosek biletowy na UEFA EURO 2012 nie został wylosowany". Jednak nie trzeba się załamywać. Szansa na zdobycie biletów jeszcze jest. I to niejedna.

www.uefa.com
Na tej stronie UEFA zorganizuje wkrótce kolejne losowanie. Wszystko wskazuje na to, że odbędzie się ono podczas wakacji, prawdopodobnie w lipcu. - Dokładnej daty nowego losowania jeszcze nie ma. To ustali UEFA - mówi Adam Olkowicz, dyrektor turnieju Euro 2012 w Polsce.

By wziąć udział w losowaniu, trzeba będzie znowu zarejestrować się na stronie uefa.com, podobnie jak za pierwszym razem. Druga loteria odbędzie się, bo wiele osób, które wygrały bilety, za nie nie zapłaciło. Są też tacy, którzy zwyczajnie przeoczyli informacje o wynikach loterii i spóźnili się z płatnością. Jak duża to liczba? UEFA trzyma to jeszcze w tajemnicy.

Pierwsze losowanie to również nauczka dla tych, którzy popełnili grzech chciwości. Część osób bowiem, aby zwiększyć swoje szanse, zaznaczała maksymalną liczbę meczów, jakie chce obejrzeć. W efekcie, po szczęśliwym wylosowaniu, do zapłacenia było nawet... kilka tysięcy euro!
- Wstyd się przyznać, ale byłem pewien, że po loterii można będzie wybrać mecze, za które chcemy zapłacić i obejrzeć. Niestety, ale tak się nie dało - mówi Krzysztof Zieliński z wrocławskiego Oporowa. - Aby dostać wylosowane bilety, musiałbym zapłacić 5000 zł za wszystkie wejściówki. Nie miałem takiej gotówki i bilety przepadły - załamuje ręce.

W lipcu ma również ruszyć system internetowy UEFA, na którym kibice będą mogli wymieniać się biletami: jeśli wylosowaliśmy wejściówkę na mecze w Poznaniu, a chcemy obejrzeć zmagania we Wrocławiu, to właśnie tam znajdziemy osoby, z którymi wejściówkami się zamienimy. Na stronie bilety też będzie można sprzedać. Ale tylko w cenie, za które je kupiliśmy.
Jest też możliwość otrzymania biletów za darmo. No, prawie za darmo. Będą je rozdawać firmy sponsorujące turniej - każda z nich dostanie określoną pulę wejściówek dla swoich klientów.

Castrol
Firma ma aż 2000 wejściówek, które rozlosuje wśród kibiców. W pierwszym etapie konkursu nagrodzone zostaną przesłane do firmy przez internet najbardziej kreatywne pomysły na kibicowanie, i nie chodzi tylko o piłkę nożną. Fani motoryzacji mogą na przykład pokazać, jak bardzo kochają swój samochód. Tym bardziej że warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału będzie zakup dowolnego oleju silnikowego Castrol. Przewodniczącym konkursowego jury będzie słynny polski bramkarz Jerzy Dudek. Szczegóły konkursu na stronie: www.castrolfan.pl.

Orange
Aby zdobyć bilet, trzeba korzystać z usług Orange i zgłosić chęć udziału w loterii, wysyłając SMS na bezpłatny numer 2012. W loterii może wziąć udział każdy klient, który podpisze umowę i aktywuje nowy numer w dowolnej ofercie Orange (mobilnej i stacjonarnej), przedłuży umowę w dowolnym planie taryfowym Orange, aktywuje kartę pre-paid, doładuje swoje konto pre-paid lub mix, kupi Navifona lub Wirtualną Centralkę Orange bądź dokona zakupów na stronie www.2012orange.pl. Orange ma blisko tysiąc biletów.

Sharp
Ma kilkaset biletów. Aby je wygrać, najpierw trzeba kupić telewizor - koniecznie model Aquos (dowolnej wielkości). A następnie przekonać firmę, że to właśnie nam powinny przypaść wejściówki. Można nagrać film, zaśpiewać piosenkę, napisać wiersz czy popisywać się umiejętnościami akrobatycznymi. Szczegóły na stronie www.sharp.pl.

Carlsberg
Aby walczyć o bilety, wystarczy kupić piwo w butelce o pojemności 0,5 lub 0,66 l albo w puszce 0,5 l oznaczone promocyjną etykietą. Następnie należy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS lub rejestrując się na stronie www.carlsberg.pl/wygrajbilety. Trzeba tam podać kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Każdego dnia gra rozpoczyna się od nowa - wszystkie zgłoszenia są ważne tylko w jednym losowaniu. Carlsberg ma do rozdania blisko tysiąc wejściówek.

Kia i Hyundai
Już teraz na stworzonym przez Kia Motors Polska popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage "Kocham Football" można obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska - Ukraina 2012. Najlepsi zdobywają bilety na mecze. Przed każdą kolejką meczów eliminacyjnych Euro 2012 uruchamiana jest kolejna runda konkursu. Już za kilka dni ruszy 2. z 5 rund. Wypełnić aplikację i wziąć udział w zabawie może każdy, kto odwiedzi fanpage "Kocham Footbal" https://www.facebook.com/KochamFootball i kliknie "lubię to". Dla tych, którzy będą najlepiej i najszybciej typować wyniki, Kia Motors Polska przygotowała bilety. W późniejszym czasie zaplanowano także kolejne konkursy.

Coca-Cola, McDonald’s, AdidasCi sponsorzy zapowiadają, że z konkursami ruszą jeszcze w tym roku. Do rozdania będą mieli po kilkaset wejściówek. Szczegółów jeszcze nie ujawniają. Coca-Cola i McDonald’s z głównymi konkursami chcą ruszyć w przyszłym roku.

Wideo

Materiał oryginalny: Euro 2012: Poluj na bilety u sponsorów - Polska Times

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
mik
mialy pierszeństwo przy wykupie biletów? Pieniadze!! Tylko u Dudka pieniędzy brak!
h
hrt
Trzeba orange przyznać, ze dobre i rozsądne mają podejście do klienta. c. A co do warunków udziału w loterii, to chyba wszystko jasno i przejrzyście napisane. Punkt dla nich.
m
master
przez takich jak Pan, chciwych zadufanych w sobie i bezmózgich) normalni kibice nie będą oglądać zawodów na Euro 2012... Mam nadzieje że przy następnym losowaniu takich frajerów będzie z góry eleminował...

"- Wstyd się przyznać, ale byłem pewien, że po loterii można będzie wybrać mecze, za które chcemy zapłacić i obejrzeć." Tyle o tym w mediach trąbili... Ręce opadają.

Nie pozdrawiam.
Dodaj ogłoszenie