Sylwia Turkiewicz, bo o niej mowa, to specjalistka w branży PR, czyli działań public relations ukierunkowanych na kształtowanie wizerunku, uzyskanie akceptacji i przychylności.
- Współpracowałam do tej pory z takimi markami, jak Asseco, TietoEvry, IKEA, Mokate, Fiege, Zalando, Coloplast za sprawą własnych projektów, jak i będąc podwykonawcą wiodących agencji PR i marketingowych w Polsce - mówi o sobie Sylwia Turkiewicz.
Dodajmy, że pani Sylwia ma swoim koncie także doświadczenie dziennikarskie - pracowała m.in. w szczecińskiej redakcji Gazety Wyborczej, tygodniku Moje Miasto i Polskim Radiu Szczecin.
Ktoś z tak bogatym doświadczeniem doradza obecnie burmistrzowi Polic. "Głos" zapytał, czy konieczne było zatrudnienie doradcy burmistrza ds. komunikacji społecznej?
- Doradca do spraw komunikacji społecznej nie zajmuje się działaniami związanymi z wyborami samorządowymi, a działaniami wizerunkowymi na rzecz gminy Police - mówi Władysław Diakun, burmistrz Polic.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?