Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Czytaj dalej na następnych stronach. Przesuń zdjęcie gestem lub naciśnij strzałkę w prawo.
Tomasz Czachorowski
Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 procent. Sprawdź, czym różnią się od siebie poszczególne typy sklepów.
Dyskonty, hipermarkety, sklepy convenience - czym się od siebie różnią?
Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Sprawdź w poniższej galerii:
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.