Dyskonty, supermarkety, hipermarkety. Których jest najwięcej na rynku i co je różni?

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka

Wideo

Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 procent. Sprawdź, czym różnią się od siebie poszczególne typy sklepów.

Dyskonty, hipermarkety, sklepy convenience - czym się od siebie różnią?

Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Sprawdź w poniższej galerii:

Materiał oryginalny: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety. Których jest najwięcej na rynku i co je różni? - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie