Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Dworzec Główny będzie promował Dolny Śląsk w telewizjach w 46 krajach (FILMY)

MAG
fot. YouTube
Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy - to hasło drugiej części kampanii promocyjnej naszego regionu. Urząd marszałkowski zaprezentował w środę dwa nowe filmy, które będą reklamowały Dolny Śląsk w telewizji. Kampania startuje w wigilię. W całym 2013 roku zaplanowano ok. 13 tys. emisji.

W reklamach telewidzowie zobaczą największe atrakcje turystyczne Dolnego Śląska. Oba spoty rozpoczynają się na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Na pierwszym filmie zobaczyć można później Zamek Czocha, Jaskinię Niedźwiedzią, Góry Stołowe i opactwo w Henrykowie. Drugi spot prezentuje Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich, Karkonosze oraz Kościół Pokoju w Jaworze.

Reklamy Dolnego Śląska będzie można zobaczyć m.in. na antenach TVN, TVP1, TVP2, Polsatu, Eurosportu (w 46 krajach Europy), National Geographic i Discovery Channel. Produkcja filmów kosztowała 614 tys. zł, za ich emisję trzeba będzie zapłacić ponad 8 mln zł.

- Chcemy pokazać Dolny Śląsk jakiego Polscy nie znają - przyznaje marszałek Rafał Jurkowlaniec. - Poprzednia kampania "Dolny Śląsk nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" była skuteczna. Ruch turystyczny w tych pokazanych miejscach znacznie wzrósł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska