Dwie ciężarówki zderzyły się na autostradzie A4 pod Wrocławiem, droga zablokowana. Jak ominąć korek?

mk
Do wypadku dwóch ciężarówek doszło na autostradzie A4 na 127. kilometrze w okolicy węzła Kostomłoty na jezdni w stronę Wrocławia. Ruch na autostradzie odbywa się z bardzo dużymi utrudnieniami, a policja informuje, że wkrótce zablokowane będą oba pasy. Służby dopiero dojeżdżają na miejsce wypadku.

***AKTUALIZACJA***
Po godz. 14 Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad poinformowała, że droga jest przejezdna.
***

Do zderzenia tirów doszło w piątek (9 kwietnia) o godz. 11.30 na początku korka, który utworzył się kilkadziesiąt minut wcześniej po wystrzale opony w innej ciężarówce. Piszemy o tym tutaj:

- Policjanci ustalili, że do kolizji doszło w wyniku niezachowania należytej odległości od poprzedzającego pojazdu. Ciężarówka najechała na tył ciężarówki, która jechała przed nią. Sprawca został ukarany mandatem - informuje asp. szt. Marta Stefanowska z policji w Środzie Śląskiej.

Korek na autostradzie A4 zaczyna się już przed węzłem. Żeby ominąć korek trzeba zjechać z autostrady A4 już na węźle Budziszów Wielki.

Dwie ciężarówki zderzyły się na autostradzie A4 pod Wrocławiem, droga zablokowana. Jak ominąć korek?

Wkrótce więcej informacji.

Zwierzęta też potrafią się śmiać

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
9 kwietnia, 23:54, A 4:

Ta autostrada to masakra. Zabytkowa 100 letnia droga. Tir za tirem, jeden wielki pociąg tirów od Wrocławia do granicy! Rząd się podnieca jakimiś via carpatiami które będą puste jak A 4 pod Rzeszowem a tu droga z lat 30 tych poprzedniego wieku. Kompletnie zatłoczona i nic.

Niestety ale sporo to wina logistyki i przygłupów którzy się tym zajmują. Zamiast zebrać te ładunki i posadzić na platformach pkp to wszystko na tiry

A
A 4

Ta autostrada to masakra. Zabytkowa 100 letnia droga. Tir za tirem, jeden wielki pociąg tirów od Wrocławia do granicy! Rząd się podnieca jakimiś via carpatiami które będą puste jak A 4 pod Rzeszowem a tu droga z lat 30 tych poprzedniego wieku. Kompletnie zatłoczona i nic.

G
Gość
9 kwietnia, 17:34, www.tirynatory.pl:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

Zawodowy kierowca na pewno trzymał dystans bezpiecznej odległość od poprzedzającego go pojazdu.

G
Gość

Potrzebne jest conajmniej 4 - 5 pasów od Kostomłotów do Wrocławia

TIRy na tory lub barki

Żegluga dopełnieniem sieci korytarzy transportowych

W wyniku wieloletnich zaniedbań inwestycyjnych polska żegluga śródlądowa praktycznie zanikła. Nie istnieje w systemie transportowym kraju. Nie jest to normalna sytuacja, biorąc pod uwagę bardzo korzystny układ największych rzek w naszym kraju. Chcemy wypełnić lukę w tym systemie i uzupełnić go o transport wodny śródlądowy.

Trzeba podkreślić, że rozwój żeglugi śródlądowej przyczyni się do wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.gospodarkamorska.pl/Porty,Transport/zegluga-dopelnieniem-sieci-korytarzy-transportowych.html

G
Gość

Zmieńcie przepisy zabierajcie prawko za takie wypadki to się nauczą jeździć

Dodaj ogłoszenie