Dolny Śląsk: Wybory Miss Bikini i Mistera 65 PLUS (ZDJĘCIA)

PKZaktualizowano 
Na Dolnym Śląsku w sobotę odbył się niecodzienny konkurs - Wybory Miss Bikini i Mistera Legnicy 65 Plus. Na dachu legnickiego Sky Light rozegrano już trzecią edycję konkursu piękności dla osób 65 plus. Miss Bikini została Alina Pilarska, Miss Stroju Kąpielowego Ula Marciszewska, Mister to Roman Dyduch a Miss Kapelusza została Klaudia Romanek. Organizatorem jest Centrum Seniora przy Legnickim Centrum Kultury.

polecane: Flesz - Ukraińcy chcą więcej zarabiać

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 17

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Niestety obnażanie zwiędłego ciała jest żałosne!

G
Gola

a feministki nie protestowały przecież to uprzedmiotowianie kobiet w podeszłym wieku

M
Młody, wysportowany, jurny

Młody pozna panią po 40 , tylko poważne oferty

G
Gość
2019-08-24T23:42:49 02:00, Monika:

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

Sama też kiedyś będziesz stara.

L
Lech
2019-08-24T23:42:49 02:00, Monika:

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

2019-08-25T01:34:29 02:00, Gość:

czekaj mądralo, 60-ka nie tak daleko jak ci się wydaje, zleci raz dwa.

Albo wcześniej wątroba mu zgnije lub płuca zaasfaltuje i 60 nie będzie. Na 60 trzeba sobie zapracować!

G
Gość
2019-08-24T23:42:49 02:00, Monika:

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

tu juz teraz wyglądasz gorzej grubasie z wiochy

G
Gość
2019-08-25T08:52:00 02:00, Gość:

Jakieś brzydkie te milfy. Spodziewałem się ładniejszych

To nie są milfy tylko gilfy.

G
Gość

Obleśne

G
Gość

Jakieś brzydkie te milfy. Spodziewałem się ładniejszych

M
Monika
2019-08-24T23:42:49 02:00, Monika:

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

2019-08-25T01:34:29 02:00, Gość:

czekaj mądralo, 60-ka nie tak daleko jak ci się wydaje, zleci raz dwa.

Taka mentalność i złe wychowanie. Obecnie w młodości nie świecę dupskiem i cycem bo kobiecie nie wypada nosić się wulgarnie . kobieta po 60 powinna się zakrywać bo wygląda niesmacznie i niestosownie masakra gdzie ja żyję dobrze że moje babcie były normalne i umiały się zachowywać jak na prawdziwe kobiety z klasą przystało.

f
fcv

nie ma pawłowicz ? , szkoda .......

G
Gość

Fajne GILFy, zdjęcie 17 i 42, tą bym brał kiedy tylko by chciała.

u
uff

nawet staruszków dopadł seksizm

G
Gość
2019-08-24T23:42:49 02:00, Monika:

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

czekaj mądralo, 60-ka nie tak daleko jak ci się wydaje, zleci raz dwa.

M
Monika

Ożesz quwa ja pier.dole:)) aż mnie zemdliło miss i misster starej dupy feeee ...yyyyyyy. Widać że na starość ludziom wali w dekielek.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3