Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dolny Śląsk: 8 milionów na nową kampanię promującą region

Magdalena Kozioł
8 mln zł brutto - tyle będzie kosztować nowa kampania promująca Dolny Śląsk. Spot w telewizji zobaczymy w październiku, albo na początku przyszłego roku.

Władze województwa właśnie zaczęły szukać firmy, która kampanię przygotuje. Wcześniej jednak przeprowadzi badanie w całym kraju i zapyta Polaków czy zapamiętali tę z hasłem: "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia".

Motywem przewodnim była tu tajemniczość podkreślona charakterystycznym gestem - przyłożeniem wskazującego palca do ust. Czy te elementy zostaną? - O tym zdecydują profesjonaliści - mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor wydziału promocji w Urzędzie Marszałkowskim.

Dzisiaj pewne jest tylko to, że Dolnoślązacy i mieszkańcy innych rejonów Polski będą mieli szansę poznać wiele nowych atrakcji regionu. Przez kilka miesięcy tego roku oglądali w TV, przed seansami w kinach, na portalach internetowych i na billboardach wrocławski Ostrów Tumski z latarnikiem, sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówkę i zamek Książ.
Co pojawi się teraz, nie wiadomo.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska