Władze województwa właśnie zaczęły szukać firmy, która kampanię przygotuje. Wcześniej jednak przeprowadzi badanie w całym kraju i zapyta Polaków czy zapamiętali tę z hasłem: "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia".
Motywem przewodnim była tu tajemniczość podkreślona charakterystycznym gestem - przyłożeniem wskazującego palca do ust. Czy te elementy zostaną? - O tym zdecydują profesjonaliści - mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor wydziału promocji w Urzędzie Marszałkowskim.
Dzisiaj pewne jest tylko to, że Dolnoślązacy i mieszkańcy innych rejonów Polski będą mieli szansę poznać wiele nowych atrakcji regionu. Przez kilka miesięcy tego roku oglądali w TV, przed seansami w kinach, na portalach internetowych i na billboardach wrocławski Ostrów Tumski z latarnikiem, sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówkę i zamek Książ.
Co pojawi się teraz, nie wiadomo.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?