Rozmowy działaczy Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej z przedstawicielami operatora telefonicznego trwają już od kilku dni. Powinny zakończyć się w ciągu dwóch, trzech tygodni.
Dolnośląski ZPN szukał sponsora od momentu, gdy nie przedłużył umowy ze spółką Carlsberg Polska, właścicielem marki Piast. Wybór padł na Dialog. I nie powinno to dziwić. W końcu to firma dolnośląska, a jej prezes Piotr Mazurkiewicz swego czasu szefował spółce HAWE, sponsorującej piłkarzy legnickiej Miedzi.
Jeszcze nie wiadomo, co zyskają dolnośląscy czwartoligowcy dzięki współpracy z Dialogiem.
- Myślimy o tym, by nasz nowy sponsor przede wszystkim pomógł nam w zorganizowaniu lepszej komunikacji między klubami a związkiem - tłumaczy Paweł Zalewski, dyrektor biura w Dolnośląskim ZPN-ie.
Co to dokładnie oznacza? Być może Dialog pomoże w informatyzacji klubów, dzięki czemu czwartoligowcy będą mogli wysyłać dokumentację pocztą elektroniczną zamiast tradycyjnym listem. Przypomnijmy, że było to jedno z haseł prezesa Jerzego Kozińskiego podczas niedawnych wyborów władz Dolnośląskiego ZPN-u.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?