Sprawą zajęła się reporterka Malwina Gadawa:
Kupując bilet w biletomacie we Wrocławiu nie otrzymamy paragonu fiskalnego. Musimy z potwierdzeniem zakupu zgłosić się do biura obsługi klienta, przy ul. Grabiszyńskiej 9, wejście od ul. Piłsudskiego (przy pl. Legionów), w godz. od 8 do 18 lub do biura, przy ul. Prusa 75-79. Tam klienci są przyjmowani od poniedziałku do czwartku, od godz. 8 do 18 i w piątki, od godz. 8 do 16. Dopiero wtedy otrzymamy fakturę.
- Obrót uzyskany przez podatnika z tytułu dostawy produktów przy użyciu urządzeń służących do automatycznej sprzedaży, które w systemie bezobsługowym przyjmują należność i wydają towar nie musi być dokumentowany paragonem. Wynika to z rozporządzenia ministra finansów - tłumaczy Beata Waśniewska, dyrektor działu obsługi sprzedaży w Mennicy Polskiej.
To właśnie Mennica Polska jest operatorem systemu sprzedaży biletów jednorazowych, czasowych i okresowych umożliwiających podróż komunikacją miejską, pociągami Kolei Dolnośląskich oraz Przewozów Regionalnych.
Bilety na miejską komunikację we Wrocławiu można kupić w ponad 100 biletomatach rozmieszczonych we Wrocławiu oraz w 800 biletomatach mobilnych zamontowanych w pojazdach należących do MPK. Bilety można kupić również w punktach, które współpracują z Mennicą Polską.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?