Co z budową tras rowerowych na Piłsudskiego?

Marcin Kruk
Marcin Kruk
Budowa ścieżek rowerowych po obu stronach ul. Piłsudskiego to projekt realizowany w ramach budżetu obywatelskiego 2016. Prace rozpoczęły się w kwietniu – budowlańcy rozkopali ulicę i przestali się pojawiać. Dlaczego?

Na ul. Piłsudskiego powstają nowe drogi rowerowe, chociaż może wydawać się, że po rozkopaniu ulicy budowlańcy zniknęli. Na odcinku od Świdnickiej do Dworcowej ustawione są barierki, wjazdy do posesji przysypane szutrem, wzdłuż chodników leży kostka brukowa. Pracowników jest tam niewielu, a zdarzało się, że nie byli widoczni wcale. Jak jednak zapewnia Ewa Mazur ze ZDiUM-u, nie ma powodu do niepokoju.

- Z uwagi na bezpieczeństwo 13 000 uczestników nocnego półmaratonu, część robót została wstrzymana, aby nie tworzyć dodatkowych przeszkód na trasie biegu. Stąd może brać się właśnie złudne wrażenie zastoju na placu budowy w tygodniu poprzedzającym imprezę sportową – wyjaśnia Mazur.

W pierwszych dniach lipca na drogach rowerowych przy Capitolu, Oriencie i hotelu Grand będzie położony asfalt. Wykonawca ma termin do 20 sierpnia i w opinii przedstawicielki ZDiUM-u przestój nie powinien opóźnić zakończenia budowy.

Do budowy tras rowerowych na ul. Piłsudskiego zgłosił się jeden wykonawca. Konsorcjum Rotomat i Elektrotim wyceniło prace na mierzącym ok. 700 m odcinku na 2,2 mln zł. ZDiUM szacował koszt tej budowy na 1,9 mln zł, jednak zdecydowano o zwiększeniu budżetu. Powstające trasy to projekt wybrany w ramach budżetu obywatelskiego 2016.

Koronawirus: sprawdź czy Twój powiat jest "czerwony".

Wideo

Komentarze 59

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

2019-06-25T09:17:30 02:00, Gość:

Rowerami jeździ ok 7% a jak połączą ścieżki to ok 15%.To tyle ile dziś jeździ tramwajami.

Ruch rowerowy w zimie spada kilka razy ale ta przerwa trwa ok 1,5 miesiąca a coraz więcej osób jeździ całą zimę.

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

2019-06-25T15:35:07 02:00, Sasiad:

Ja nie czekam i nie pojade z 5 dzieci na rowerze do szkoly przedszkola itp. Komunikacja zbiorową tez raczej nie dojadę.

2019-06-26T09:42:10 02:00, Gość:

To wy we Wrocławiu macie tak zapchane tramwaje i autobusy zę nie wpuszczają do nich większych rodzin?

Nie uwierzę.

Pewnie jesteś jak te zjeb uzależnione od dopalaczy czy wódy.

Tobie się wydaje że jak mieszkańcy nie mieli aut to dzieci nie rodzili bo nie było ich jak zawieźć do przedszkola.

Wtedy dawali radę wozić rowerami. Dziś są już przyczepki rowerowe z atestem. Są rowery cargo.Ja nie miałem żadnego problemu z dowozem rowerem do przedszkola czy żłobka. Pokazać ci zdjęcia jak się wozi dzieci do przedszkola na zachodzie np. tak https://www.google.com/imgres?imgurl=https://www.babboecargobike.com/media/catalog/product/b/a/babboe-bakfiets-big-regentent-2.jpg

2019-06-26T12:30:14 02:00, Gość:

Nie każdy ma ochotę pedałować, nie każdy ma zdrowie aby pedałować. To jest chore miasto.

Chore bo chorzy ludzie nie chcą pedałować?

To będą jeszcze bardziej chorzy.

Ja odkąd pedałuję przestałem chorować

G
Gość
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

2019-06-25T09:17:30 02:00, Gość:

Rowerami jeździ ok 7% a jak połączą ścieżki to ok 15%.To tyle ile dziś jeździ tramwajami.

Ruch rowerowy w zimie spada kilka razy ale ta przerwa trwa ok 1,5 miesiąca a coraz więcej osób jeździ całą zimę.

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

2019-06-25T15:35:07 02:00, Sasiad:

Ja nie czekam i nie pojade z 5 dzieci na rowerze do szkoly przedszkola itp. Komunikacja zbiorową tez raczej nie dojadę.

2019-06-26T09:42:10 02:00, Gość:

To wy we Wrocławiu macie tak zapchane tramwaje i autobusy zę nie wpuszczają do nich większych rodzin?

Nie uwierzę.

Pewnie jesteś jak te zjeb uzależnione od dopalaczy czy wódy.

Tobie się wydaje że jak mieszkańcy nie mieli aut to dzieci nie rodzili bo nie było ich jak zawieźć do przedszkola.

Wtedy dawali radę wozić rowerami. Dziś są już przyczepki rowerowe z atestem. Są rowery cargo.Ja nie miałem żadnego problemu z dowozem rowerem do przedszkola czy żłobka. Pokazać ci zdjęcia jak się wozi dzieci do przedszkola na zachodzie np. tak https://www.google.com/imgres?imgurl=https://www.babboecargobike.com/media/catalog/product/b/a/babboe-bakfiets-big-regentent-2.jpg

Nie każdy ma ochotę pedałować, nie każdy ma zdrowie aby pedałować. To jest chore miasto.

G
Gość
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

2019-06-25T09:17:30 02:00, Gość:

Rowerami jeździ ok 7% a jak połączą ścieżki to ok 15%.To tyle ile dziś jeździ tramwajami.

Ruch rowerowy w zimie spada kilka razy ale ta przerwa trwa ok 1,5 miesiąca a coraz więcej osób jeździ całą zimę.

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

2019-06-25T15:35:07 02:00, Sasiad:

Ja nie czekam i nie pojade z 5 dzieci na rowerze do szkoly przedszkola itp. Komunikacja zbiorową tez raczej nie dojadę.



To wy we Wrocławiu macie tak zapchane tramwaje i autobusy zę nie wpuszczają do nich większych rodzin?

Nie uwierzę.

Pewnie jesteś jak te zjeb uzależnione od dopalaczy czy wódy.

Tobie się wydaje że jak mieszkańcy nie mieli aut to dzieci nie rodzili bo nie było ich jak zawieźć do przedszkola.

Wtedy dawali radę wozić rowerami. Dziś są już przyczepki rowerowe z atestem. Są rowery cargo.Ja nie miałem żadnego problemu z dowozem rowerem do przedszkola czy żłobka. Pokazać ci zdjęcia jak się wozi dzieci do przedszkola na zachodzie np. tak https://www.google.com/imgres?imgurl=https://www.babboecargobike.com/media/catalog/product/b/a/babboe-bakfiets-big-regentent-2.jpg

G
Gość
2019-06-25T22:45:32 02:00, Gość:

2 miliony za 700m asfaltu :) niezła cena, biorąc pod uwagę, że niewiele więcej kostki brukowej na tak zwanej szpilkostradzie kosztowało 6mln, nie wspominając o odrobinie papieru z wizerunkiem Monroe za również 6mln

widzę dobra zmiana

Najważniejsze jest ze centrum miasta zaczyna być połączone ścieżkami z dzielnicami mieszkaniowymi.Zycie ludzkie nie ma ceny. Obecnie prawnicy wyceniają jeden żywotna 7 mln zl

G
Gość
2019-06-24T23:09:18 02:00, Taka prawda:

Dosyć zabrać wszystkie samochody służbowe urzedasom o

I niech rowerami zpierdzielają po tzw drogach rowerowych. To kpina z bezpieczeństwa. To się nadaje do niku. Posadzić to całe towarzystwo wzajemnej adoracji.

2019-06-25T08:41:51 02:00, baba na skuterze:

Już niedlugo będzie zakaz wjazdu autami do centrum to wszyscy uzależnieni od aut znormalnieją lub się powieszą

2019-06-25T16:50:34 02:00, Gość:

Jesli bedzie, to nie za twojego (celowo z nalej) podlego zycia.

Btw: jestes tak sfrustrowany, ze pewnie zolc ci sie wylewa jak widzisz powstajace jak grzyby po deszczu firmy sprowadzajace auta ze Stanow? I to nie male pierdziawki, ale w 100% noeekologiczne, wielkie, dymiace 5 litrowe V8.

Moj bedzie gotowy za 6 m-cy. Przyplynal z Illinois. Obiecuje ci pojawic sie na jakiejs ekoparadzie i powkrecac na obroty potworka ;) Zdychajvie "ekozjeby"

Ale żółci z ciebie wypływa.Jestem kierowcą i mam nadziej ze większość aut zostanie z centrum wyrzuconych dzięki czemu łatwiej mi będzie tam zaparkwoac. Staram się wjeżdżać do centrum jak najrzadziej aby każdy tam mógł wjechać jak potrzebuje.Ale nie codziennie.Zapewniam cie ze tak się stanie szybciej niż myślisz i penie szybciej niż ja myślę. Zapewne szybciej niż w 3 lat a za 1-2 lata będą już pierwsze pilotażowe ograniczenia.W końcu ustawa na to pozwalająca już jest.Kraków już zrobił w centrum strefę niedostępna dla aut spalinowych.Dlaczego tak się wściekasz jak się pisze o trendach światowych? Nie ma od tego odwrotu, bo dziś każdy biedaczyna kupuje auto za 1000 zł i chce nim jechać na piwo do Rynku.To prowadzi do patologii jak aut jest więcej niż miejsc. Jak chcesz jeździć autem i cie stać tonie powinieneś się wściekać bo dla bogatych będzie najlepsza oferta parkingowa.A jak cię nie stać to pogódź się, że bogaci zawsze mają lepiej.Przesiądź się na tramwaj lub rower to zaoszczędzisz na aucie i będziesz bogaty wiec znów będzie cie stać na drogie parkingi.Ludzie jeżdżą na zachód i widzą ze można uporządkować centrum miasta w jaki ludzie chcą komfortowo żyć zatem jest oczywiste że niebawem i do nas trafi "cywilizacja' którą wyprzedził złom samochodowy z Niemiec

G
Gość

2 miliony za 700m asfaltu :) niezła cena, biorąc pod uwagę, że niewiele więcej kostki brukowej na tak zwanej szpilkostradzie kosztowało 6mln, nie wspominając o odrobinie papieru z wizerunkiem Monroe za również 6mln

widzę dobra zmiana

G
Gość
2019-06-24T23:09:18 02:00, Taka prawda:

Dosyć zabrać wszystkie samochody służbowe urzedasom o

I niech rowerami zpierdzielają po tzw drogach rowerowych. To kpina z bezpieczeństwa. To się nadaje do niku. Posadzić to całe towarzystwo wzajemnej adoracji.

2019-06-25T08:41:51 02:00, baba na skuterze:

Już niedlugo będzie zakaz wjazdu autami do centrum to wszyscy uzależnieni od aut znormalnieją lub się powieszą

Jesli bedzie, to nie za twojego (celowo z nalej) podlego zycia.

Btw: jestes tak sfrustrowany, ze pewnie zolc ci sie wylewa jak widzisz powstajace jak grzyby po deszczu firmy sprowadzajace auta ze Stanow? I to nie male pierdziawki, ale w 100% noeekologiczne, wielkie, dymiace 5 litrowe V8.

Moj bedzie gotowy za 6 m-cy. Przyplynal z Illinois. Obiecuje ci pojawic sie na jakiejs ekoparadzie i powkrecac na obroty potworka ;) Zdychajvie "ekozjeby"

W
Wroc
2019-06-24T19:07:37 02:00, Alicja:

Nie masz racji, podatki płacone przez kierowców trafiają tylko i wyłącznie do budżetu centralnego. Miasto powinno utrudniać życie kierowcą lub jak w normalnych państwach wprowadzić zakaz parkowania na chodnikach i opłaty za wjazd do centrum miasta.

2019-06-24T19:52:50 02:00, Wrocławianin:

A potem z budżetu centralnego w części trafiają do samorządów. Z samych podatków lokalnych (m.in.od nieruchomości) i opłat miasto się nie utrzyma. Subwencje z budżetu centralnego przydzielane są samorządom adekwatnie do wielkości odprowadzanych podatków przez mieszkańców danej gminy. Jak chcesz mnie pouczać, to najpierw sama czegoś się naucz. Utrudnianie życia kierowcom, jest utrudnianiem życia mieszkańcom, a to jest nawet niezgodne z prawem. Władza ma służyć mieszkańcom, a więc ułatwiać życie, a nie utrudniać. Nie może realizować zachcianek ludzi ograniczonych umysłowo, podatnych na manipulację jak ty, czy wyznawców religii klimatycznej. Niestety tak się dzieje, bo władza ma w tym interes. W innych krajach jest podobnie z tym, że tam stosuje się w nowoczesne rozwiązania takie jak np. tunele. U nas już od dawna nie robi się prawie nic w tym zakresie.

2019-06-25T09:10:23 02:00, Gość:

Podatki były marnowane przez topienie ich na remonty dróg przez co dorabiali się znajomkowie i wygenerowano tylko większe korki/

Teraz gdy zrozumiano błąd kasa idzie na drogi dla rowerów,oraz rozwój transportu zbiorowego

Podatki ludzi którzy świadomie zrezygnowali z auta szły na darmowe parkingi dla zmotoryzowanych.

Uwalono w ten sposób PKSy i kolej. Im mniejszy człowiek lub czul się ważniejszy w aucie.

Tak jest we wszystkich pokomunistycznych krajach.

Autos stało się symbolem wyjścia z biedy

Powiedz mi jak mam rano rozwieść piątkę dzieci na rowerze geniuszu ???

S
Sasiad
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

2019-06-25T09:17:30 02:00, Gość:

Rowerami jeździ ok 7% a jak połączą ścieżki to ok 15%.To tyle ile dziś jeździ tramwajami.

Ruch rowerowy w zimie spada kilka razy ale ta przerwa trwa ok 1,5 miesiąca a coraz więcej osób jeździ całą zimę.

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

Ja nie czekam i nie pojade z 5 dzieci na rowerze do szkoly przedszkola itp. Komunikacja zbiorową tez raczej nie dojadę.

G
Gość
2019-06-25T06:54:17 02:00, rowerzysta:

Supcio - podoba mi się. A Januszom w wieśwagenach pokazuję środkowy palec.

Palec wiesz gdzie możesz sobie wsadzić

L
Lidka
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

A gdzie tam były miejsca parkingowe głupcze? Ta ulica powinna być ulicą spacerową z uspokojonym ruchem ponieważ to główny trakt od Dwroca do Rynku, tylko obecnie po piersze jest tam pełno samochodów, po drugie tramwaje hałasują tak, że nie można rozmawiać a po trzecie nie ma cienia.

L
Luty
Teraz gdy zrozumiano błąd kasa idzie na drogi dla rowerów,oraz rozwój transportu zbiorowego

Gdzie ty widzisz ten rozwój transportu zbiorowego??? Gadanie od 10 lat o nowych liniach tramwajowych? Nie ma żadnej z tych, co miały być.

Tabor? kupiono najtańsze wysokopodłogowe tramwaje.

Masz jakieś nowe linie autobusowe? żadnej.

Masz częstsze kursy i dłuższy czas kursowania wieczorem? Nie masz.

Możesz polegać na komunikacji? nie możesz, awarie co dzień.

Jest klima w taborze? w połowie nie ma.

Coś dodasz?

G
Gość
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

Nie wszyscy. Ja nie czekam.

G
Gość
2019-06-24T20:59:34 02:00, Gość:

Najbardziej idiotyczna przebudowa ulicy w historii - autostrada rowerowa dla 2% użytkowników dróg i to wyłącznie latem... Na tej ulicy jest 13 lokali na sprzedaż lub do wynajęcia - wszystkie upadły dzięki zwężeniom, likwidacji miejsc parkingowych a co za tym idzie brakiem klientów . Upadły bary i sklepy które trzymały się po kilkadziesiąt lat. W nowych budynkach nie mogą wynająć miejsc. Prezydent miasta, wraz z lobbystami rowerowymi chce "rozkułaczyć" Wrocławian z ich własności - a już dziś co trzecie auto w systemie CEPIK nie istnieje ( przykładem jest to, ze co 8-9 zarejestrowane auto to niby maluch ), co stawia nas w pozycji gorszej niż najbiedniejsze państwo UE - Bułgarii na początku wieku...Czas powiedzieć dość zwężeniom i wysłuchiwaniu roszczeń szkodników.

Rowerami jeździ ok 7% a jak połączą ścieżki to ok 15%.To tyle ile dziś jeździ tramwajami.

Ruch rowerowy w zimie spada kilka razy ale ta przerwa trwa ok 1,5 miesiąca a coraz więcej osób jeździ całą zimę.

Wszyscy czekamy na połączenie dróg rowerowych

G
Gość
2019-06-24T19:07:37 02:00, Alicja:

Nie masz racji, podatki płacone przez kierowców trafiają tylko i wyłącznie do budżetu centralnego. Miasto powinno utrudniać życie kierowcą lub jak w normalnych państwach wprowadzić zakaz parkowania na chodnikach i opłaty za wjazd do centrum miasta.

2019-06-24T19:52:50 02:00, Wrocławianin:

A potem z budżetu centralnego w części trafiają do samorządów. Z samych podatków lokalnych (m.in.od nieruchomości) i opłat miasto się nie utrzyma. Subwencje z budżetu centralnego przydzielane są samorządom adekwatnie do wielkości odprowadzanych podatków przez mieszkańców danej gminy. Jak chcesz mnie pouczać, to najpierw sama czegoś się naucz. Utrudnianie życia kierowcom, jest utrudnianiem życia mieszkańcom, a to jest nawet niezgodne z prawem. Władza ma służyć mieszkańcom, a więc ułatwiać życie, a nie utrudniać. Nie może realizować zachcianek ludzi ograniczonych umysłowo, podatnych na manipulację jak ty, czy wyznawców religii klimatycznej. Niestety tak się dzieje, bo władza ma w tym interes. W innych krajach jest podobnie z tym, że tam stosuje się w nowoczesne rozwiązania takie jak np. tunele. U nas już od dawna nie robi się prawie nic w tym zakresie.

Podatki były marnowane przez topienie ich na remonty dróg przez co dorabiali się znajomkowie i wygenerowano tylko większe korki/

Teraz gdy zrozumiano błąd kasa idzie na drogi dla rowerów,oraz rozwój transportu zbiorowego

Podatki ludzi którzy świadomie zrezygnowali z auta szły na darmowe parkingi dla zmotoryzowanych.

Uwalono w ten sposób PKSy i kolej. Im mniejszy człowiek lub czul się ważniejszy w aucie.

Tak jest we wszystkich pokomunistycznych krajach.

Autos stało się symbolem wyjścia z biedy

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3