Sklep w Magnolii, zajmujący powierzchnię prawie 8 tys. metrów kwadratowych, wyróżnia m.in. pomysł na poprowadzenie alejek. Przez cały market przebiega skośna alejka, która pozwala klientom skierować się najkrótszą drogą do regału z potrzebnymi produktami. Ponadto w hipermarkecie znalazło się miejsce na wędzarnię ryb opalaną drewnem, która ma dostarczać świeże produkty co najmniej raz dziennie. Sklep oferuje także bardzo duży wybór towarów świeżych i ekologicznych. Na dziale kosmetycznym jest stanowisko do napełniania kosmetykami przyniesionych przez siebie butelek. Na terenie marketu jest także kawiarnia z kanapkami.
Klienci mogą zapłacić za zakupy w kasach tradycyjnych, samoobsługowych lub skanując telefonem kody produktów, a opłata zostanie pobrana z karty udostępnionej w aplikacji Scan&Go. Są również kasy bezpieczeństwa, które umożliwiają seniorom i służbom medycznym zrobienie zakupów bez kolejki.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?