Budynek ZUS na Reymonta idzie do remontu. Gdzie załatwimy formalności?

Kinga Czernichowska
Kinga Czernichowska
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Andrzej Banaś / Polska Press
Już wkrótce, bo 2 marca, ruszy remont budynku ZUS na Reymonta. Wrocławianie ponownie będą mogli załatwiać w nim swoje sprawy dopiero za dwa lata.

W tym czasie interesanci powinni się udać do dwóch innych placówek ZUS, jakie znajdują się na terenie miasta, czyli na Pretficza 11 lub na Litomskiej 36.

W tym czasie budynek na Reymonta zostanie rozbudowany. Będzie nowa sala do obsługi klientów, powstaną nowe miejsca parkingowe, a sam budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont przewiduje również termomodernizację, wymianę okien i oświetlenia, a także wykonanie wentylacji składnicy akt. Piwnice pod budynkiem zostaną odwodnione. Ze względu na stopień zużycia zostanie także wymieniona część instalacji budynkowych.

- Obecna sala jest już bardzo stara i po prostu za mała na ich potrzeby, dlatego zdecydowaliśmy się na budowę nowej, nowoczesnej sali - wyjaśnia Iwona Kowalska-Matis, regionalny rzecznik prasowy ZUS na Dolnym Śląsku.

Nowa sala będzie wyposażona w klimatyzację. Na czas przebudowy pracownicy sali obsługi klientów z inspektoratu przy ulicy Reymonta zostaną przeniesieni do placówek ZUS przy Pretficza i Litomskiej. Na klientów będzie czekało więcej działających okienek. Czy jednak kolejki nie będą dłuższe? Tego nie wiadomo.

W najbliższych dwóch latach w inspektoracie przy ul. Reymonta klienci będą mieli jedynie możliwość złożenia korespondencji w kancelarii na tzw. „Dziennik Podawczy” oraz pobrania druków i formularzy. Nie będzie czynny urzędomat.

ZOBACZ TEŻ:

Sprawdź, ile trzeba czekać na zwrot podatku w twoim urzędzie

Przedszkola i żłobki zamknięte do 25 kwietnia?

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

URZĘDOMAT HAHHH,URZĘDOMAT!!!!!

G
Gość

A ILE BEDZIE NAS PODATNIKÓW KOSZTOWAL TEN REMONT? BO NAPEWNO NASZE SKŁADKI POJDA NA TO

d
dar
20 lutego, 18:16, Gość:

A ja to mam w d,.... pie i tak z naszej kasy

Z tego co wiem to nie cały budynek tylko sala informacyjna, głąbie. Raczej dla twojego "komfortu". Żeby nie było nie jestem pracownikiem ZUS i ogólnie nie mam nic z tym wspólnego.

G
Gość
20 lutego, 17:56, Gość:

Gratulacje dla gazety Bardzo dobra informacja i przydatna dla wszystkich

20 lutego, 17:59, Gość:

a przydatna bo tam miałem mieć komisję za rok

Komisje maja dzialac normalnie do Czerwca Potem moga byc przeniesione na ulice Litomska Ale jeszcze nie zapadla konkretna decyzja

G
Gość
20 lutego, 17:56, Gość:

Gratulacje dla gazety Bardzo dobra informacja i przydatna dla wszystkich

a przydatna bo tam miałem mieć komisję za rok

G
Gość

Gratulacje dla gazety Bardzo dobra informacja i przydatna dla wszystkich

Dodaj ogłoszenie