Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka przeprasza, że sprzedaje bułki z podłogi

Redakcja
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Dariusz Gdesz / Polskapresse
- Dlaczego w sklepie Biedronka nie przestrzegają zasad higieny? - pyta nasza czytelniczka Magdalena Zet i opisuje sytuację ze sklepu tej sieci przy ul. Przyjaźni we Wrocławiu. Była świadkiem, kiedy pracownica sklepu wrzuciła bułki, które jej wypadły na podłogę, do przegrody ze świeżym pieczywem, które kupują klienci. Sprawą zajęła się reporterka Malwina Gadawa.

Byłam dziś w sklepie Biedronka we Wrocławiu przy ulicy Przyjaźni 2. Około godziny 13.30 zaobserwowałam jak pracownica wrzucała upieczone bułki-kajzerki do przegródki sprzedażowej. Przy tej czynności część bułek spadło na brudną podłogę. Pracownica zebrała bułki, włożyła do żółtego koszyka (koszyk przenośny) i odłożyła, pomyślałam sobie - kurczę dbają o higienę i klienta - opisuje sytuację nasza Czytelniczka. - Po chwili ku mojemu zdziwieniu i obrzydzeniu pracownica wzięła ponownie żółty kosz, ten sam do którego wrzuciła brudne bułki i wrzuciła resztę bułek do przegródki sprzedażowej. Całą sytuację widziałam dokładnie i jestem zaskoczona, że w dalszym ciągu nie dba się o czystość jedzenia - dodaje Magdalena Zet.

Sprawą zainteresowaliśmy warszawską centralę firmy Jeronimo Martins Polska, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka.
Ta potraktowała ją bardzo poważnie.

- Z przykrością potwierdzamy, że wspomniane zdarzenie rzeczywiście miało miejsce - czytamy w odpowiedzi, którą otrzymaliśmy z biura prasowego Jeronimo Martins Polska. - Stanowczo podkreślamy, że opisane postępowanie pracownika sklepu było rażącym uchybieniem, niezgodnym z procedurami obowiązującymi w naszej sieci. Zgodnie z zasadami, pieczywo, które znalazło się na podłodze, powinno zostać usunięte z sali sprzedaży i zutylizowane - podkreśla Jeronimo Martins Polska. - W związku z zaistniałą sytuacją wobec osób za nią odpowiedzialnych zostaną wyciągnięte konsekwencje. Personel placówki zostanie dodatkowo przeszkolony - dodają przedstawiciele firmy. Przypominają także, że w przypadkach incydentów, w których klienci mają wątpliwość odnośnie jakości oferowanych produktów, można zwrócić zakupiony towar.

Paweł Wróblewski, dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu przypomina, że klienci, którzy mają uwagi dotyczące jakości sprzedawanej żywności mogą się zgłosić także do sanepidu. Wtedy w danej placówce zostanie przeprowadzona nieplanowana kontrola.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Biedronka przeprasza, że sprzedaje bułki z podłogi - Gazeta Wrocławska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska