Będą nowe ceny biletów MPK. Sprawdź! [NOWY CENNIK]

    Będą nowe ceny biletów MPK. Sprawdź! [NOWY CENNIK]

    Zdjęcie autora materiału

    Kinga Czernichowska

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Zdjęcie ilustracyjne

    Zdjęcie ilustracyjne ©Fot. Tomasz Hołod / Polska Press

    Wrocław likwiduje bilety jednorazowe na linie pospieszne i nocne, a także bilety na linie podmiejskie. Zastąpi je bilet jednorazowy na wszystkie linie - 3,40 zł będzie kosztować bilet normalny, a 1,70 zł kosztować będzie bilet ulgowy. W planach jest również obniżenie cen imiennych biletów okresowych.
    Zdjęcie ilustracyjne

    Zdjęcie ilustracyjne ©Fot. Tomasz Hołod / Polska Press

    Bilety imienne okresowe. Obniżki cen
    - 30-dniowy na wszystkie linie: z 98 zł na 90 zł
    - 60-dniowy na wszystkie linie: ze 180 na 170 zł
    - semestralny na dwie dowolne linie: z 250 zł na 230 zł
    - 30-dniowy aglomeracyjny na wszystkie linie: z 86 zł na 72 zł

    Jeśli radni wyrażą zgodę na te zmiany, wejdą one w życie 1 września.



    Zobacz też:
    Zakaz handlu w niedzielę - rząd wstrzymuje zmiany


    Czytaj treści premium w Gazecie Wrocławskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (45)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Brawo

    Rodowity (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

    Nie często nasi urzędnicy podejmują dobre decyzje

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dobra decyzja :)

    gość (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 3

    ale uważam, że w strefie śródmiejskiej komunikacja miejska powinna być darmowa, finansowana z opłat parkingowych. Może kiedyś...


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    KZ na Starym Mieście musi być darmowa

    ja (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Już niedługo.
    Nie ma innego rozwiazania.
    Trzy przystanki od Ratusza KZ musi być darmowa.
    To się miastu opłaci


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Może tak a może nie

    Janek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 4

    Jakby była darmowa to może bym płacił tutaj podatki, tymczasem moje 200k rocznie jest opadtowane na wsi, no i mam niższe OC :).

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Komunikacja może być calkowicie bezpłatna.

    Taka prawda (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 20 / 4

    Wystarczy nie płacić Mennicy Polskiej za system sprzedaży biletów.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Demagogia

    i (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 3

    populizm

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Gniot dalej promowany

    aaa (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 4

    Dlaczego cały czas epatujecie antypasażerskim systemem biletowym ? Myślicie, że przez zasiedzenie ludzie będą peany pochwalne na cześć gniota wyrażać, czy co ?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    W 2018 liczba osób korzystających z komunikacji miejskiej spadła o 7%.

    translator (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 22 / 7

    I dalej będzie spadała, bo ta komunikacja jest generalnie źle zorganizowana. Ludzie wybierają i będą wybierać samochody bez względu na to, jak im w zamian za to miasto będzie chciało uprzykrzyć życie.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jeden rabin powie tak a drugi inaczej

    Ola (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 5

    Gadasz głupoty, jakby to była wina przewoźnika, dochody MPK z biletów wzrosły, ilość podróży samochodem się nie zwiększyła także. Po prostu gapowicze przesieli się na rowery.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    -

    - (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 10

    Wystarczy przetrawić ITS na bezwzględny priorytet MPK i auta mogą sobie stać w korkach. A ludzie będą jeździć autami do czasu aż się im przestanie wydawać że to lepsze. Jak czytałeś te dane to...rozwiń całość

    Wystarczy przetrawić ITS na bezwzględny priorytet MPK i auta mogą sobie stać w korkach. A ludzie będą jeździć autami do czasu aż się im przestanie wydawać że to lepsze. Jak czytałeś te dane to zwróciłeś uwagę o ile zmalała liczba auta mieszkanców?
    A zwróciłeś uwagę o ile wzrosła liczba rowerzystów i osób chodzących piechotą?
    Słyszałeś że w Europie zakazano silników dwusuwowych?
    Wiesz że teraz w wielu miastach na zachodzie wprowadza się zakaz wjazdu diesli a niedługo aut spalinowych?
    Są już przygotowane 3 ustawy antysmogowa, o wysokich opłatach parkingowych i o ograniczaniu wjazdu aut do centrum tzw o elektromobilności

    Myślisz że obecny stan potrwa długo, że auta indywidualne będą spowalniać komunikacje zbiorową?
    Wszyscy czekają na większe korki aby wprowadzić radykalne zmiany.
    Tak to było na zachodzie
    zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie powtarzaj bzdur

    których nie rozumiesz (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 11

    Nie powtarzaj bzdur, liczba osób korzystających z komunikacji miejskiej wzrasta z roku na rok wzrasta i to są twarde dane GUSu. To o czym ty mówisz to badania sondażowe, one nic nie mówią o...rozwiń całość

    Nie powtarzaj bzdur, liczba osób korzystających z komunikacji miejskiej wzrasta z roku na rok wzrasta i to są twarde dane GUSu. To o czym ty mówisz to badania sondażowe, one nic nie mówią o realnych liczbach. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ceny głosuje rada miasta

    leg.al (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 1

    "Jeśli radni wyrażą zgodę na te zmiany, wejdą one w życie 1 września. " - warto o tym przypomnieć, że to rada miasta o tym decyduje i oni te propozycję będą dopiero rozpatrywać.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jest luty. Dlaczego dopiero od 1.09?!

    podatNIK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 4

    Nazwę placu czy ulicy to w tydzień potraficie zmienić.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Brawo...?

    wro (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 16 / 14

    Czyli de facto likwidacja linii pospiesznych! Teraz babcie z pietruszką będą mogły z czystym sumieniem wsiadać na jednym przystanku NŻ i wysiadać na następnym, też NŻ. Taki sport - np. na...rozwiń całość

    Czyli de facto likwidacja linii pospiesznych! Teraz babcie z pietruszką będą mogły z czystym sumieniem wsiadać na jednym przystanku NŻ i wysiadać na następnym, też NŻ. Taki sport - np. na Kochanowskiego gdzie na wniosek rad osiedli porobiono przystanki D co 300m bo to przecież Metropolia Zacisze. A ty człowieku siedź i klnij że autobus już 10 minut spóźniony a ty razem z nim do pracy. Miasto robi co może abym przesiadł się w samochód.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    omg

    ... (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 6

    nie no k...aa jasne, w ogóle zlikwidujmy przystanki na Kochanowskiego żeby pan królewicz szybciej jechał. może zlikwidujemy tez Twój przystanek, żebys dymał oszołomie pól godziny do najbliższego ?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    +++

    maja (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 5

    I to są dobre wieści

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Bzdurny PR. A w praktyce okaże się że radni nie wyrażą zgody

    jurek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 15 / 8

    i o obietnicach do września każdy naiwny Wrocławianin który teraz da sobie rękę za Kociarza obciąć, po prostu ZAPOMNI. Tak działa polityczny PR.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    omg

    ... (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 11

    ulżyło Ci ?poluzuj gumke w majtach, bo może za bardzo cie ciśnie

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Słuszną linię ma władza

    Krzysztof (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 4

    To mówiłem ja, Jarząbek.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecane

    Wideo